Τις προηγούμενες ημέρες στο προαύλιο του Σχολείου στήθηκε το γεωτρύπανο κι έκανε γεωτρήσεις. Όχι, όχι! Δεν ψάχνουμε για νερό, όπως σκεφτήκατε ούτε για ψήγματα χρυσού ή αλουμινίου! Και πώς να βρούμε κάτι τέτοιο αφού το βάθος είναι μόνο 12 μ και ο σκοπός του είναι η ανάλυση του υπεδάαφους και ο προσδιορισμός της αντοχής του στο βάρος τού υπό μελέτη νέου διδακτηρίου;
Τι είναι όλα αυτά περί νέου διδακτηρίου; Ο Δήμος Ναυπλιέων συντάσσει μελέτη, για την ανέγερση νέου σύγχρονου σχολείου στον προαύλιο χώρο του υπάρχοντος κτιρίου, την οποία θα υποβάλει για έγκριση και χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Με αυτή την αφορμή παρακολουθήσαμε πώς γίνονται οι δειγματοληπτικές γεωτρήσεις και ο Θοδωρής, γεωλόγος, μας εξήγησε για τον τρόπο εργασίας, για τον τρόπο που αναλύεται το χώμα και οι αντοχές του υπεδάφους και για το πόσο σημαντικές είναι αυτές οι μελέτες στην ολοκλήρωση ενός έργου.
Τα παιδιά έπιασαν και έπλασαν με τα χέρια τους τον άργιλο (ως τα 12 μ, αυτό είναι το υλικό), παρακολούθησαν τα “καρότα” (έτσι λένε το χώμα που βγάζουν μέσα από τον σωλήνα), και πώς αλλάζουν τα στρώματα του εδάφους!




