Μετά την επίσκεψή των μαθητών της Ε΄ τάξης στο Ταχυδρομείο Εμπορίου ανακοινώθηκε ότι το Ταχυδρομείο θα κλείσει, παρόλο που εξυπηρετεί και τις γύρω κοινότητες. Οι μαθητές άμεσα αντέδρασαν με πρωτοβουλία του αιτήματος για τη διατήρηση του καταστήματος Εμπορίου γράφοντας ένα γράμμα ευαισθητοποίησης και κοινωνικής υπευθυνότητας.

Νατάσα Μάγκου
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.