Γράμμα στο Δήμαρχο Εορδαίας

Μετά την επίσκεψή των μαθητών της Ε΄ τάξης στο Ταχυδρομείο Εμπορίου ανακοινώθηκε ότι το Ταχυδρομείο θα κλείσει, παρόλο που εξυπηρετεί και τις γύρω κοινότητες. Οι μαθητές άμεσα αντέδρασαν με πρωτοβουλία του αιτήματος για τη διατήρηση του καταστήματος Εμπορίου γράφοντας ένα γράμμα ευαισθητοποίησης και κοινωνικής υπευθυνότητας.

20260518 124936 20260519 122845

Νατάσα Μάγκου