Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου), η κοινωνική λειτουργός κ.Αικατερίνη Δήμητρα Τσιούλη και η ψυχολόγος κ.Σταυρούλα Λιάρου της ΕΔΥ του σχολείου μας υλοποίησαν μια βιωματική δράση για τους μαθητές, με σκοπό την ευαισθητοποίηση γύρω από την αξία της ψυχικής υγείας και της συναισθηματικής έκφρασης.
Μέσα από την αφήγηση της ιστορίας «Η Καρδιά με τα Χρώματα» και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τα συναισθήματά τους, να αναγνωρίσουν τη σημασία της αποδοχής όλων των συναισθημάτων και να ανταλλάξουν θετικά μηνύματα και λόγια καλοσύνης μεταξύ τους.
Η δράση στόχευε στην ενίσχυση της ενσυναίσθησης, της αυτογνωσίας και της ψυχικής ανθεκτικότητας, μέσα από έναν ευχάριστο και συμμετοχικό τρόπο.
Η ημέρα έκλεισε με πολύχρωμες καρδιές, χαμόγελα και το μήνυμα ότι:
«Η ψυχική υγεία είναι πολύτιμη και όλα τα συναισθήματα έχουν θέση στην καρδιά μας.»



