Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές των μικρότερων τάξεων αποχαιρέτησαν τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης την Πέμπτη 13/6 στη γιορτή για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Ο σύλλογος γονέων τούς μοίρασε αναμνηστικά δωράκια και αποχαιρετιστήριες κορδέλες και καπέλα αποφοίτησης. Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα “Απόφοιτοι του 2024” για να παρακολουθήσετε ένα βίντεο που ετοιμάσαμε και με το οποίο κάναμε έκπληξη στην ΣΤ’. Προς τα εκτάκια μας: “Ευχόμαστε να κρατήσετε τις αναμνήσεις της σχολικής μας οικογένειας σαν πολύτιμο θησαυρό. Στο νέο σας ταξίδι, να ακολουθήσετε τα όνειρά σας με θάρρος και αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας ότι το μέλλον σας περιμένει γεμάτο ευκαιρίες και νέες περιπέτειες. Καλή επιτυχία!”
Αρχείο για "18 Ιουνίου 2024"
Την Πέμπτη 13/6 στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Σχολείου πραγματοποιήθηκαν αθλοπαιδιές υπό την επίβλεψη του εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής κ. Ανδρέα Τριανταφύλλου με τη συμμετοχή όλων των τάξεων. Στη συνέχεια, ο Σύλλογος Γονέων έστησε μπουφέ και κέρασε τους μικρούς μαθητές γλυκά και αλμυρά εδέσματα ενώ ο DJ, τον οποίο έφερε, διασκέδασε τα παιδιά με μοντέρνα και παραδοσιακά τραγούδια. Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου εύχονται σε όλους, μικρούς και μεγάλους, καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση και με το καλό να επιστρέψουμε όλοι μαζί τον Σεπτέμβριο!


























