Οι μαθητές/τριες της Ε’ και της ΣΤ’ τάξης  συμμετείχαν στη γιορτή του Δημοτικού Σχολείου για την επέτειο της 25ης Μαρτίου που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22/3 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων  του Δ.Δ. Αμμοχωρίου. Οι γονείς-κηδεμόνες και οι υπόλοιποι μαθητές που παραβρέθηκαν στη γιορτή παρακολούθησαν θεατρικό σκετς και τραγούδια που συνδέουν την εποχή της Τουρκοκρατίας κ της Επανάστασης με το σήμερα. Συγχαρητήρια στους μαθητές των δύο τάξεων και τους δασκάλους τους!

viber image 2024 03 22 14 56 22 257 viber image 2024 03 22 14 57 47 076 viber image 2024 03 22 14 59 05 509 viber image 2024 03 22 14 59 05 705 viber image 2024 03 22 14 59 10 793 viber image 2024 03 22 14 59 11 123 viber image 2024 03 22 14 59 11 907 viber image 2024 03 22 14 59 12 001 viber image 2024 03 22 20 41 10 668 1