Μπορεί να μην έμεινε πολύ χιόνι, αλλά οι μικροί μαθητές μας στο Δημοτικό Σχολείο Αμμοχωρίου μετά από μεγάλη προσπάθεια κατάφεραν να δημιουργήσουν έναν τεράστιο χιονάνθρωπο! Με την πολύτιμη βοήθεια του κ. Γιώργου Σαπαρδάνη, εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής. Καλό χειμώνα σε όλους!

εικόνα Viber 2023 11 27 11 55 18 872εικόνα Viber 2023 11 27 11 55 20 507εικόνα Viber 2023 11 27 11 55 22 699εικόνα Viber 2023 11 27 13 36 00 688