Την Πέμπτη 5/10 στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, οι μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου Αμμοχωρίου συμμετείχαν σε αγώνες δρόμου στο γήπεδο του Αμμοχωρίου. Διαγωνίστηκαν ανά τάξεις και χειροκροτήθηκαν τόσο από τους συμμαθητές τους όσο και από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους. Ευχαριστούμε τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, κ. Ανδρέα Τριανταφύλλου, για την άρτια οργάνωση των αγώνων.
Αφού προηγήθηκε μια μικρή προθέρμανση, οι μικροί δρομείς έλαβαν θέσεις και ξεκίνησαν τους αγώνες.
















