Την Τετάρτη 17/5 ο προπονητής της ΓΕΦ Γεροσίδερης Στάθης ενημέρωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας για το Ολυμπιακό άθλημα της ξιφασκίας και με τη βοήθεια δυο πρωταθλητριών της ομάδας έκανε επίδειξη του αθλήματος. Επίσης έδωσε την ευκαιρία στους/στις μαθητές/τριες να δοκιμάσουν τον εξοπλισμό και να αγωνιστούν μεταξύ τους. Τους ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία τους και την ενημέρωση.
Αρχείο για "18 Μαΐου 2023"
Συμμετοχής στους σχολικούς αγώνες στίβου
Μάι 23 18


















