Με καλλιτεχνική διάθεση οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας επιδόθηκαν την Παρασκευή 7/4 σε πασχαλινές δημιουργίες και παραδοσιακούς χορούς. Ο διευθυντής, ο σύλλογος Διδασκόντων και όλα τα παιδιά σας εύχονται καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη!



































