Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

Ομιλία με θέμα “Μαθησιακές δυσκολίες – ειδική Αγωγή και διαταραχές άρθρωσης. Ενδείξεις και αντιμετώπιση”

Σήμερα στο Δημοτικό Σχολείο Ακρολίμνης παρακολουθήσαμε μιαν ενδιαφέρουσα παρουσίαση από τις κυρίες του Κέντρου Περί Παίδων Αγωγής κ. Νοχουτίδου Βασιλική και Ευθυμιάδου Μάγδα με θέμα:

“Μαθησιακές δυσκολίες – ειδική Αγωγή και διαταραχές άρθρωσης. Ενδείξεις και αντιμετώπιση”

Γονείς και εκπαιδευτικοί ο καθένας αποκόμισε και κάτι καινούριο.
Η Ειδική Αγωγή, πράγμα παρεξηγημένο στην Ελλάδα (ή που τους κρύβουμε στα σπίτια μας ή που παρακαλάμε να χαρακτηριστούμε ΑμΕΑ) χρήζει προσεκτικής προσέγγισης. Κανείς δεν περισσεύει. Είτε ιδιωτικός είτε δημόσιος. Είτε γονέας είτε εκπαιδευτικός. Κλειδί της επιτυχίας, η ειλικρινής συνεργασία όλων.
Απέχουμε πολύ ακόμα από το να χαρακτηριστούμε “προηγμένη κοινωνία”.
Ούτε ο αριθμός των διορισμών ούτε η υλικοτεχνική υποδομή ούτε τα διαγνωστικά κέντρα από μόνα τους θα λύσουν το πρόβλημα.
Όλη η κοινωνία πρέπει να συνειδητοποιήσει την ανάγκη στήριξης όσων μελών της έχουν… ανάγκη (ψυχολογική, μαθησιακή, κοινωνική, ιατροφαρμακευτική, οικονομική).

Ευχαριστούμε την νηπιαγωγό του Νηπιαγωγείου Ακρολίμνης κα Άννα Χατζηκυριάκου για την πρωτοβουλία της εκδήλωσης, όπως τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μου, που αφιέρωσαν τον ελεύθερο χρόνο τους αλλά και τους γονείς και κατοίκους της Ακρολίμνης που ανταποκρίθηκαν (δυστυχώς και πολλοί ενήλικες υποφέρουν αυτό το διάστημα από τη γρίπη).

Προστασία από την γρίπη και άσκηση σεισμού

 

Σήμερα, ημέρα των Τριών Ιεραρχών, ασχοληθήκαμε με τους μαθητές μας με δύο πολύ ενδιαφέροντα θέματα:

Σε πρώτη φάση τα παιδιά  έμαθαν να βήχουν και να φτερνίζονται στο μαντίλι τους ή στο μανίκι τους και όχι στην παλάμη τους. Να πλένουν τα χέρια τους συχνά με σαπούνι και με τη σωστή διαδικασία και να χρησιμοποιούν και να πετούν τις χαρτοπετσέτες στον κάδο με καπάκι, να προσέχουν να μην πίνουν νερό κατ’ ευθείαν από τη βρύση, να μην τρώνε τα μολύβια τους.

Σε δεύτερη φάση σχεδιάσαμε την αντίδρασή μας σε περίπτωση σεισμού.
Τρόμαξαν αρχικά (δεν είναι παίξε γέλασε 😉 ) αλλά γρήγορα αισθάνθηκαν σιγουριά για το τι έπρεπε να κάνουν.
Πήραν το μήνυμα ότι μόνο με απανωτές δοκιμαστικές ασκήσεις θα καταφέρουν να αντιδρούν με ψυχραιμία, ελπίζοντας ότι όλα αυτά τα… μαθήματα να έγιναν στο βρόντο!!!

   

 

   

Η καθιέρωση της Εκκλησιαστικής Εορτής των Τριών Ιεραρχών

H εορτή των Τριών Ιεραρχών καθιερώθηκε στα μέσα του 11ου αιώνα και στα χρόνια του Κωνσταντίνου Θ’ Μονομάχου ή του Αλέξιου Α΄Κομνηνού από τον Μητροπολίτη Ευχαΐτων Ιωάννη Μαυρόποδα ο οποίος συνέθεσε τμήμα της Ακολουθίας για τους Τρεις Αγίους της Εκκλησίας.