Εργαστήριο Δεξιοτήτων ΣΤ’: Μηχανικός Μανιταριού & Ηλεκτρολόγος Παγωτού!

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι θα γίνετε όταν μεγαλώσετε; Αν η απάντησή σας περιορίζεται στα κλασικά επαγγέλματα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης έρχονται να σας ανατρέψουν τα δεδομένα μέσα από το συναρπαστικό πρόγραμμα «Μηχανικός Μανιταριού και Ηλεκτρολόγος Παγωτού» του τελευταίου μας Εργαστηρίου Δεξιοτήτων. Όπως ακριβώς οι άνθρωποι του 1920 δεν θα μπορούσαν να φανταστούν έναν σημερινό χειριστή drone ή έναν δημιουργό ιστοσελίδων, έτσι κι εμείς ανακαλύψαμε ότι οι ανάγκες της κοινωνίας αλλάζουν και δημιουργούν τις νέες STEM επιστήμες του αύριο. Για να προετοιμαστούμε κατάλληλα, αφήσαμε για λίγο τα θρανία και επιστρατεύσαμε τη συνεργασία, την κριτική σκέψη και την επικοινωνία μας μέσα από τρελά παιχνίδια: στοιβάξαμε ποτήρια με σχοινιά χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας, «ναυαγήσαμε» σε ένα έρημο νησί ιεραρχώντας αντικείμενα επιβίωσης, τρομάξαμε έναν «δράκο» με δεμένα μάτια και δεθήκαμε με λάστιχα στους αστραγάλους!