Το ραντεβού μας…..!!!!

WP_20181121_012

Με μεγάλη ευχαρίστηση οι μαθητές μας, συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Ραντεβού στις 8 στη νέα Κιβωτό”.

Η παράσταση ήταν μια αριστουργηματική δημιουργία της θεατρικής σκηνής Ζακύνθου. Τα παιδιά πέρασαν ευχάριστα ενώ παράλληλα οι ηθοποιοί με τη δραματοποίησή τους και τη θεματολογία του έργου μπόρεσαν να περάσουν μηνύματα

 » (συνέχεια…)