Ο ¨Αρκτούρος¨ στο Σχολείο μας

Την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, είχαμε την τύχη να μας επισκεφθεί η εκπρόσωπος της οικολογικής οργάνωσης Αρκτούρος κ. Παπαχρήστου Βασιλική και να παρουσιάσει στους μαθητές μας εκπαιδευτικά προγράμματα με τίτλο:” Δάσος, πηγή νερού και ζωής” καθώς και το εξαιρετικό πρόγραμμα “Αγρι-άνθρωποι, Πολίτες του μέλλοντος”.
Η παρουσίαση των προγραμμάτων ήταν διαδραστική και περιλάμβανε μεταξύ άλλων

 » (συνέχεια…)