Το Πολυτεχνείο ζει!!
Την Παρασκευή 16 Νοέμβρη 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Πέμπτης (Ε΄) τάξης τίμησαν την εξέγερση του Πολυτεχνείου, των φοιτητών που ξεσηκώθηκαν για την δημοκρατία της πατρίδας μας. Τα παιδιά, μέσα από αφηγήσεις, απαγγελίες, τραγούδια και δραματοποιήσεις, παρουσίασαν μια εκδήλωση μνήμης και υπενθύμισης του αγώνα για τη Δημοκρατία, την Ελευθερία και την Εθνική Ανεξαρτησία.