Σύμφωνα με την Υ.Α Φ.7/ΦΜ/63728/ΓΔ4/27-5-2020 (ΦΕΚ 2031 Β’),οι απουσίες των μαθητών/τριών, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν μετά την επαναλειτουργία, την 01.06.2020, των Νηπιαγωγείων, των Δημοτικών Σχολείων και των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δεν θα ληφθούν υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησής τους, εφόσον ο γονέας ή κηδεμόνας τους ή ο ίδιος/α εφόσον είναι ενήλικος/η, υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση ότι ο/η μαθητής/ τρια ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19, (όπως αυτή ορίζεται στο άρθρο εικοστό πέμπτο της από 14.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 64) όπως κυρώθηκε με το άρθρο 3 του ν. 4682/2020 (Α΄ 76) και στην υπ’ αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.64/346/9011/15.5.2020 κοινή απόφαση Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών «Καθορισμός ομάδων αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID 19» (Β΄ 1856), ή σε τυχόν μεταγενέστερο της παρούσας απόφασης, νόμο ή υπουργική απόφαση), ή έρχεται σε στενή επαφή με άτομο του οικογενειακού του περιβάλλοντος που ανήκει στην παραπάνω ομάδα αυξημένου κινδύνου ή ήδη νοσεί.
Επαναχρησιμοποίηση διδακτικών βιβλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021
Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Φ.31/30040/Δ1/28-02-2020 (ΑΔΑ 6ΡΤ146ΜΤΛΗ-5Α1) Υπουργική
Απόφαση τα διδακτικά βιβλία είναι δυνατό είτε να
ανακυκλώνονται είτε να επαναχρησιμοποιούνται ανάλογα με την κατάσταση στην οποία
παραδίδονται.Τα βιβλία θα πρέπει να επιστραφούν στη σχολική μονάδα στην
καλύτερη δυνατή κατάσταση, με τη λήξη του σχολικού έτους 2019-2020 και πριν τις
θερινές διακοπές
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΛΕΞΙΚΟ-
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ – ΜΟΥΣΙΚΗ – ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ- ΜΟΥΣΙΚΗ – ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ
Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ – ΘΕΑΤΡΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ- ΜΟΥΣΙΚΗ -ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΘΕΜΑ: Επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Αγαπητοί γονείς.
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την Αρ. Πρωτ.: 63417/ΓΔ4- 26/5/2020
εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ τα σχολεία θα λειτουργήσουν από 1-6-2020 έως 26-6-2020 με
διάσπαση σε υποτμήματα όσων τμημάτων έχουν πάνω από 15 μαθητές/τριες.
Οι Δ και Ε τάξεις του σχολείου θα παραμείνουν ως έχουν.
Θα μοιραστούν οι Α,Β, Γ και ΣΤ τάξεις.
1η Εβδομάδα: το υποτμήμα 1 θα κάνει μάθημα Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή
ενώ το υποτμήμα 2 θα κάνει μάθημα Τρίτη- Πέμπτη.
2η Εβδομάδα : τα υποτμήματα θα έρθουν αντίστροφα,δηλ.:
υποτμήμα 1 Τρίτη-Πέμπτη,
υποτμήμα 2-Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή
Εγγραφές Α΄τάξης
Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών/τριών στην Α΄τάξη θα πραγματοποιηθούν το διάστημα από τις 15-29 Μαΐου.
Τη σχολική χρονιά 2020-2021 στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι
μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2014 έως και 31-12-2014.
Θα γίνονται καθημερινά από τις 11:00-13:00 μμ και θα τηρηθούν όλα τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 (α) του άρθρου 7 του Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109Α), όπως τροποποιήθηκε
με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ 142Α) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄
τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών
στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους
γονείς/κηδεμόνες, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος
myschool του ΥΠΑΙΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016).
«Η αναζήτηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο
εγγραφής με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4.
όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές στο
ίδιο σχολείο έχουν και τα πέντε (5) στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον στοιχεία
που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας, όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. Τα παραπάνω πέντε (5) στοιχεία
τα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με υπεύθυνη δήλωσή του. Σε περίπτωση που προκύπτει για
οποιονδήποτε λόγο αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή και μετά την εγγραφή του σε σχολική μονάδα
της χώρας, ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την αλλαγή αυτή τον οικείο Δήμο στον
οποίο είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής. Ο Δήμος ολοκληρώνει την επικαιροποίηση των εν λόγω στοιχείων στο
ΟΠΣΕΔ και στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώσει τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας
σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, ώστε ο Διευθυντής να αντλήσει τα καινούρια στοιχεία από
το Πληροφοριακό Σύστημα «myschool».
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο
αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο
του ΥΠΑΙΘ (Α.Δ.Υ.Μ.)
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.
Συνιστάται, οι Διευθυντές/ντριες των Σχολικών Μονάδων όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω
αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο
σχολείο που ανήκουν οι μαθητές/τριες σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας (άρθρο 5, ΠΔ
79/2017 (ΦΕΚ 109Α) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ 142Α).
ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο
Δημοτικό.
Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021
https://edu.klimaka.gr/sxoleia/kallitechnika/694-eggrafh-kallitechniko-gymnasio-gerakas-hrakleio-ampelokhpoi
Επιλογή Β΄Ξένης γλώσσας για τους/τις μαθητές/τριες της Δ΄τάξης
Παρακαλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών /τριών, που το 2020-2021 θα φοιτήσουν στην Ε΄τάξη, να υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση προτίμησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην εγκύκλιο του Υπουργείου παιδείας
Σύμφωνα με τη με αριθ. πρωτ. Φ.52/63/12873/Γ1/6-2-2012 (ΦΕΚ 253, τ.Β’/13-02-2012), όπως τροποποιήθηκε με τη με αριθ. πρωτ. Φ12/657/70691/26-04-2016/Δ1 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1324, τ.Β’/11-05-2016), η διδασκαλία της 2ης Ξένης Γλώσσας, Γαλλικής και Γερμανικής πραγματοποιείται για δύο (2) ώρες την εβδομάδα στις Ε΄& ΣΤ΄ τάξεις των 4/θέσιων και άνω Δημοτικών Σχολείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου.
Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2020-2021 στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου συμπληρώνουν δήλωση με τη γλώσσα προτίμησης του παιδιού τους (Γαλλική ή Γερμανική) και την καταθέτουν στον Διευθυντή/ντρια του Σχολείου τους έως 5 Ιουνίου 2020.
Οι μαθητές/τριες διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά ή Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε΄ τάξη. Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών/τριών του τμήματος, διδάσκεται ως 2η ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν επιτρέπεται αλλαγή τμήματος μαθητών/τριών λόγω διαφορετικής προτίμησης σε σχέση με τη 2η ξένη γλώσσα που πλειοψήφησε και διδάσκεται στο τμήμα τους.
Στην περίπτωση κατά την οποία μέχρι την 1η Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους δεν έχει καλυφθεί η θέση του/της εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που επιλέχθηκε σύμφωνα με τις προβλέψεις των παραπάνω παραγράφων 3 & 4, τότε με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι μαθητές/τριες διδάσκονται την ξένη γλώσσα για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.