Συμπληρωματικές οδηγίες για τις εγγραφές στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι

για τις εγγραφές στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρωινής Ζώνης στον Ενιαίο
Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου ορίζεται ως καταληκτική ημερομηνία η Παρασκευή 25-9-2020.

Λειτουργία σχολείου

 

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη,15/09/2020, το σχολείο ξεκινά την λειτουργία του χωρίς την Πρωινή Ζώνη.Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν καθημερινά μαζί τους 3 μάσκες σε ξεχωριστά μεγάλα σακουλάκια, νερό και κολατσιό

Το ολοήμερο θα λειτουργήσει  κανονικά. Οι μαθητές που θα παραμείνουν στο Ολοήμερο θα πρέπει να έχουν το φαγητό μαζί τους.

Οι μαθητές θα εισέρχονται στο σχολείο από διαφορετικές εισόδους και θα πηγαίνουν στις τάξεις τους.

Οι  μαθητές/τριες των Β, Γ,Δ τάξεων  θα είναι στο νέο κτίριο και θα μπαίνουν από το πλάι.

Οι μαθητές/τριες των Α,Ε, Στ τάξεων θα προσέρχονται στο κεντρικό κτίριο από την κύρια είσοδο.

Θα πραγματοποιούνται διαφορετικά διαλείμματα, για τα οποία θα ενημερωθείτε.

Η Διευθύντρια

Αναστασία Κουτσούκη

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί Γονείς/Κηδεμόνες,

Αγαπητοί Μαθητές,

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6/Θ Δημοτικού Σχολείου Χαλκιάδων, σύμφωνα με την νέα διευκρινιστική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (Φ7/ 119778/Δ1, 11-09-2020), σας ενημερώνει ότι την Δευτέρα 14/09/2020 οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στην σχολική μονάδα στις 8.15πμ και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του Αγιασμού. Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στις 10:30 π.μ. στον προαύλιο χώρου με εκπροσώπους μαθητών(ΣΤ΄ τάξη) και εκπαιδευτικών.   Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα υγειονομικά δεδομένα και μέτρα προστασίας από τον COVID 19, όπως αυτά έχουν οριστεί στα πρωτόκολλα προστασίας του ΕΟΔΥ και συνυπογράφονται από το Υπουργείο Παιδείας το σύνολο των μαθητών/τριών θα παραβρίσκεται στις αίθουσες με τους εκπαιδευτικούς. Αρχικά θα δοθούν οδηγίες, θα παραδοθούν τα βιβλία, στη συνέχεια θα γίνει ο αγιασμός και οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο με τη συνοδεία των γονέων τους.

Οι γονείς θα εισέλθουν στον αύλειο χώρο του σχολείου στις 10:00πμ όταν οι μαθητές είναι στις τάξεις τους προκειμένου να ενημερωθούν από την Διευθύντρια του σχολείου για την νέα σχολική πραγματικότητα. Λόγω αλλαγής του προγραμματισμού δεν θα γίνει η απογευματινή ενημέρωση γονέων. Κατά την διάρκεια του αγιασμού  οι γονείς θα παραμείνουν στον εξωτερικό χώρο του Σχολείου τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Υποχρεωτική η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6/Θ Δημοτικού Σχολείου Χαλκιάδων εύχεται σε όλους τους μαθητές και γονείς/κηδεμόνες μία καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

ERASMUS+ ΚΑ1

https://www.iky.gr/el/erasmusplus-vivliothiki/item/3557-apotelesmata-sxolikis-ekpaidefsis-ka1-2020

http://dim-chalk.art.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/to-sxoleio-mas/13-our-school/events/61-erasmus

Μεγάλη επιτυχία  και πρόκληση για το Δημοτικό Σχολείο Χαλκιάδων είναι η έγκριση χρηματοδότησης Σχεδίου Μαθησιακής Κινητικότητας ΚΑ1,Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης, Erasmus+ 2020, με τίτλο “«Το σχολείο σου, το σχολείο μου, το σχολείο μας. Ας δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για ένα δημιουργικό, ασφαλές και φιλόξενο
περιβάλλον”

Κατόπιν αξιολογήσεως που διενεργήθηκε από εξωτερικούς αξιολογητές, η αίτηση  με κωδικό αριθμό 2020-1-EL01-KA101-077621  εγκρίθηκε για χρηματοδότηση. Η μέγιστη κοινοτική επιχορήγηση ανέρχεται στο ποσό των 14.230,00 ευρώ και η διάρκεια του σχεδίου είναι 16 μήνες.

Η ανάγκη για δημιουργία  ενός σχολικού πλαισίου  ικανού να  διαχειριστεί τη διαφορετικότητα, να ενδυναμώνει τις  μειονεκτούσες ομάδες και να  προσφέρει ίσες ευκαιρίες καθίσταται επιτακτική στις μέρες μας. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς και ικανοί να  διαχειριστούν  την πολυμορφία  ενός πολυπολιτισμικού σχολείου χωρίς συγκρούσεις, σύμφωνα  με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ δίνει την δυνατότητα της μαθησιακής κινητικότητας των εκπαιδευτικών σε χώρες της Ευρώπης (Ιρλανδία, Φινλανδία, Τσεχία) με καθορισμένες τις ανάγκες εξέλιξης των εργασιακών προσόντων και δεξιοτήτων  τους.

Όραμά μας είναι  η δημιουργία ενός  σχολείου πρότυπου ενσωμάτωσης και αποδοχής, ανοιχτού στην κοινωνία, με ευτυχισμένους  εκπαιδευτικούς και ευτυχισμένους  μαθητές,  τους  ισορροπημένους ενεργούς  πολίτες των  μελλοντικών συνεκτικών κοινωνιών.

Καλή  μας επιτυχία!

Η Διευθύντρια

Κουτσούκη Αναστασία

“Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας [έκδοσης,
ιστοσελίδας, ταινίας κλπ] δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις
απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για
οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό”.

“The European Commission support for the production of this publication does not constitute
an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the
Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information
contained therein”.

Επαναλειτουργία σχολείων

Αγαπητοί γονείς

Σας κάνουμε γνωστό ότι,  με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν  θα λειτουργήσει  το Ολοήμερο τμήμα του σχολείου καθώς και η Πρωϊνή Ζώνη.

Το ωράριο λειτουργίας είναι 8:15 πμ έως 13:15 μμ

Οι μαθητές/τριες θα προσέρχονται στο σχολείο αυστηρά από 8:00πμ έως 8:15πμ.

Παρακαλείσθε να τηρείτε την απόσταση ασφαλείας κατά την προσέλευση και αποχώρηση από το σχολείο.

Με εκτίμηση

Η Διευθύντρια

Κανόνες λειτουργίας

Αγαπητοί γονείς

Τα σχολεία επαναλειτουργούν  από την Δευτέρα 1 Ιουνίου  αλλά κάτω από νέες, πρωτόγνωρες  συνθήκες.

Ακολουθούμε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για τη μη διασπορά του COVID -19 και τις  Εγκυκλίους  του Υπουργείου Παιδείας για την Επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι νέοι κανόνες για την εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου μας είναι:

  • Τα περισσότερα τμήματα θα έρχονται εκ περιτροπής στο σχολείο και οι μαθητές θα πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες αποστασιοποίησης, οι οποίοι θα ισχύουν για όλους μας.
  • Οι μαθητές θα παραλαμβάνονται στην είσοδο από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς και οι γονείς δεν επιτρέπετε να εισέρχονται στον χώρο του σχολείου  χωρίς τηλεφωνική επικοινωνία με την Διεύθυνση του σχολείου
  • Κατά την προσέλευση και αποχώρηση από το σχολείο παρακαλείσθε να τηρείτε τις αποστάσεις (τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου), προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός.
  • Επιβάλλεται να τηρούνται οι κανόνες του ΕΟΔΥ από ΟΛΟΥΣ. Είναι βασικό να υπάρξει ευαισθητοποίηση και εγρήγορση για την πρώιμη αναγνώριση συμπτωμάτων.
  • Σε περίπτωση εμφάνισης ακόμα και ήπιων συμπτωμάτων λοίμωξης του αναπνευστικού (βήχας, καταρροή, πυρετός, πονόλαιμος) παραμονή στο σπίτι και ενημέρωση των υπευθύνων.
  • Αποφυγή στενής επαφής, εφόσον αυτό είναι δυνατό, με οποιοδήποτε άτομο εμφανίζει πυρετό ή συμπτώματα από το αναπνευστικό, όπως βήχα ή φτάρνισμα
  • Αποφυγή κοινής χρήσης ειδών γραφικής ύλης (π.χ. μολύβια, γόμες, μαρκαδόροι) και άλλων προσωπικών αντικειμένων.
  • Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα, καθώς και να χρησιμοποιούν κοινά σκεύη όπως ποτήρια και μπουκάλια
  • Ενημέρωση των μαθητών να μη μοιράζονται μεταξύ τους το φαγητό και το νερό τους
  • Τήρηση απόστασης στη σειρά αναμονής στην τουαλέτα και κατά την είσοδο -έξοδο από τις αίθουσες διδασκαλίας.
  • Παρακαλείσθε να προμηθεύετε τους μαθητές με μπουκάλι νερό και φαγητό καθώς δεν θα υπάρχει δυνατότητα να προμηθευτούν στο χώρο του σχολείου.
  • Από την Δευτέρα θα δοθούν τα γεύματα στους μαθητές λίγο πριν σχολάσουν. Παρακαλείσθε να δείξετε την απαιτούμενη υπομονή και να περιμένετε έξω από την είσοδο σε περίπτωση καθυστέρησης
  • Οι γονείς που επιθυμούν την εγγραφή στο Ολοήμερο τμήμα για το σχολικό έτος 2020-2021 να επικοινωνήσουν στο 2681051373

Καλό είναι  να ενημερώνεστε για όλα τα τρέχοντα ζητήματα

από  την ιστοσελίδα

http://dim-chalk.art.sch.gr/autosch/joomla15/administrator/index.php

και το ιστολόγιο https://blogs.sch.gr/dchalkart/ του σχολείου.

Το email είναι :mail@dim-chalk.art.sch.gr

 

Η Διευθύντρια

Κουτσούκη Αναστασία

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση