Την Παρασκευή 29/5/2026 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η δράση «Το σινεμά πάει σχολείο» στην αυλή του σχολείου μας. Οι μαθητές απόλαυσαν μια ξεχωριστή κινηματογραφική εμπειρία κάτω από τον έναστρο ουρανό, γεμάτη χαρά και όμορφα μηνύματα.
Προβλήθηκε η ταινία “Γοριλομπελάδες”, μια ταινία που αναδεικνύει τη σημασία της διαφορετικότητας, της φιλίας και της αποδοχής του άλλου όπως ακριβώς είναι. Μέσα από την προβολή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν πόσο σημαντικός είναι ο σεβασμός προς όλους.
Παιδιά και γονείς πέρασαν μια όμορφη,ζεστή βραδιά γεμάτη χαμόγελα και όμορφα μηνύματα.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Περιστερίου για την οργάνωση της δράσης και τον Σύλλογο Γονέων του σχολείου μας που μοίρασε πατατάκια στα παιδιά και βοήθησε στην υλοποίησή της.
Από τη Διεύθυνση του σχολείου
