Η Γ’ τάξη εν δράσει…

 Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Γ΄ τάξης ασχολήθηκαν με τους καλούς τρόπους συμπεριφοράς.  Έκαναν  αναπαράσταση  επίδειξης  καλών  τρόπων  σε  ένα  εστιατόριο.  Μέσα από ένα ευχάριστο παιχνίδι ρόλων, τα παιδιά υποδύθηκαν πελάτες και σερβιτόρους, μαθαίνοντας πώς μιλάμε   όμορφα, πώς  παραγγέλνουμε  με  ευγενικό  τρόπο,  πώς δείχνουμε σεβασμό στους άλλους.   Η δράση βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία της καλής συμπεριφοράς στην καθημερινή ζωή μέσα από βιωματική μάθηση και δημιουργική συμμετοχή.
IMG 20260521 120936 g3 IMG 20260521 122539 g5 IMG 20260521 122442 g4 IMG 20260521 122631 g2
Οι  μαθητές/τριες   επί  το  έργον!
Επιμέλεια:  Σταθακοπούλου  Καλλιόπη
                      Ζυγούρη  Βασιλική 
                                                                                               Από  τη  Διεύθυνση  του  σχολείου