Γιορτή της μητέρας! 10 Μαΐου μέρα αφιερωμένη στις μανούλες που είναι παρούσες, σε εκείνες που μας προσέχουν από μακριά, αλλά και σε όσες προσφέρουν μητρική στοργή με κάθε τους πράξη. Οι μαθητές/τριες μας ζωγράφισαν, κατασκεύασαν, έγραψαν με όλη τους την αγάπη για να προσφέρουν κάτι ξεχωριστό και όμορφο σε εκείνη που είναι πάντα στο πλευρό τους!
Μανούλες ευχαριστούμε που κάνετε τον κόσμο μας πιο φωτεινό και ανθρώπινο!
Τα έργα της Β’ τάξης για τη γιορτή της μητέρας!
Και αυτό το αναμνηστικό στιλό για να γράψουν τα παιδιά τις πιο γλυκές ευχές στη δική τους μανούλα.
Μια προσφορά αγάπης στους/στις μαθητές/τριες μας από τον Σύλλογο Γονέων του σχολείου μας!
Από τη Διεύθυνση του σχολείου




