Γιορτή λήξης…μια μαγική καλοκαιρινή γιορτή γεμάτη χαμόγελα!

   Με  μεγάλη επιτυχία, πολύ κέφι και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σηματοδοτώντας το τέλος  της  σχολικής χρονιάς.

   Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, γεμίζοντας τη σκηνή με μουσική, χορό, θεατρικά δρώμενα και αστείρευτη ενέργεια.

Η αίθουσα  εκδηλώσεων  του  σχολείου  μας   πλημμύρισε από τα χαμόγελα των παιδιών, το χειροκρότημα των γονέων  καθώς αποχαιρετήσαμε τη χρονιά που πέρασε και καλωσορίσαμε το καλοκαίρι.

  Με  ιδιαίτερη  συγκίνηση  αποχαιρετήσαμε  τους/τις  μαθητές/τριες  της  ΣΤ΄τάξης  και   τους  ευχηθήκαμε   να  προοδεύουν  πάντα και  να  μην σταματούν  να  ονειρεύονται!

Εκφράζουμε  τα   θερμά  μας   συγχαρητήρια  στους/στις   δασκάλους/ες  μας   για την   επιμέλεια  της  γιορτής   και, φυσικά,  στους μεγάλους πρωταγωνιστές – τα παιδιά μας – που μας χάρισαν μια αξέχαστη  βραδιά!

 Ευχαριστούμε επίσης   τον  Σύλλογο  Γονέων  του  σχολείου  μας  για  τη  στήριξη  και την  έμπρακτη  βοήθεια  στο  σχολείο  μας. 

Καλό  καλοκαίρι, ραντεβού  τον  Σεπτέμβρη!

Από τη   Διεύθυνση  του   σχολείου!

  IMG 20260612 190534 g1 IMG 20260612 190706 g2 IMG 20260612 192253 g3 IMG 20260612 195541 g4 IMG 20260612 200403 g5 IMG 20260612 201604 g6 IMG 20260612 202811 g7

Η Β’ τάξη μας διαβάζει τον “Μικρό Πρίγκιπα”!

Το βιβλίο Ο Μικρός Πρίγκιπας είναι ένα αγαπημένο παραμύθι που μιλά για τη φιλία, την αγάπη και τη σημασία των αληθινών αξιών στη ζωή. Ο μικρός πρίγκιπας ταξιδεύει από πλανήτη σε πλανήτη και γνωρίζει διαφορετικούς ανθρώπους, μαθαίνοντας σημαντικά μαθήματα.  Μέσα από την ιστορία του καταλαβαίνουμε πως «τα ουσιαστικά πράγματα τα βλέπει κανείς μόνο με την καρδιά».

Οι  μαθητές/τριες  της  Β΄ τάξης  με  την  καθοδήγηση    της  κ. Χριστίνας  και  της  κ. Σταυρούλας  συζήτησαν  για  τα  μηνύματα,  εκφράστηκαν  και  ζωγράφισαν  για  την  ιστορία του  Μικρού  Πρίγκιπα.

Από τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

 

mp10

(εικόνα  από  το  διαδίκτυο)

eikona Viber 2026 06 10 13 21 22 856

Ο  “Μικρός  Πρίγκιπας”  μέσα  από  τη  δημιουργική  ματιά  και τις  πολύχρωμες  ζωγραφιές  των  μαθητών/τριών  της   Β’ τάξης.

 

Το 5ο στον διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2026

Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2026

«Ταξίδι στη Μεσόγειο»

Το 2026, η περιοχή της Μεσογείου έχει την τιμητική της στη Γαλλία, με την έναρξη της «Σεζόν της Μεσογείου», που ανακοινώθηκε από τον Πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας το 2023 και υλοποιείται από το Institut français του Παρισιού. Λίκνο μεγάλων πολιτισμών, σταυροδρόμι εμπορίου και μεταναστευτικών ροών, η Μεσόγειος είναι επίσης ο πρώτος τουριστικός προορισμός στον κόσμο που βρίσκεται αντιμέτωπος με μία σειρά κλιματικών, οικονομικών, μεταναστευτικών και διαπολιτισμικών προκλήσεων.

Ανταποκρινόμενο σε αυτή την πρωτοβουλία, το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας επέλεξε να αναδείξει την περιοχή της Μεσογείου, στην οποία συγκαταλέγεται η Ελλάδα και η Γαλλία, αφιερώνοντας σε αυτήν τον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας  2026. Στόχος του φετινού διαγωνισμού ήταν να διευρύνει τους ορίζοντες των Ελλήνων μαθητών προς τις γειτονικές χώρες, με τις οποίες μοιράζονται τις ακτές της Μεσογείου.

 Το σχολείο μας, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού των Γαλλικών Αγγελικής Κουκουλά, έλαβε μέρος με τους μαθητές της Ε’ τάξης. Ο διαγωνισμός έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να εξερευνήσουν, μέσα από το πρίσμα της γαλλοφωνίας, τις διάφορες χώρες της περιοχής, τις παραδόσεις, τον πολιτισμό, τα τοπία και τους πληθυσμούς τους, καθώς και τα στοιχεία που τις ξεχωρίζουν αλλά και τις ενώνουν και να δημιουργήσουν ένα σχετικό βίντεο.

Από τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

536 photo

 

 

Μαραθώνιος Ανακύκλωσης…διάκριση για το σχολείο μας!

    Με ιδιαίτερη χαρά   ανακοινώνουμε  ότι  το σχολείο μας κατέκτησε την τρίτη θέση στον Μαραθώνιο Ανακύκλωσης  που  οργάνωσε  ο  Δήμος  Περιστερίου  για  τη  σχολική χρονιά  2026-27,  ύστερα από τη συνολική καταμέτρηση των πόντων.   Η διάκριση αυτή αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας, της προσπάθειας και της περιβαλλοντικής ευαισθησίας μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

  Η συμμετοχή μας απέδειξε πως, όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να συμβάλλουμε ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος και στη δημιουργία  μιας υπεύθυνης  οικολογικής σχολικής κοινότητας.

Συγχαρητήρια σε όλους/ες   όσους /ες    συμμετείχαν και στήριξαν αυτή  μας την προσπάθεια!

Από τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

IMG 20260602 111316IMG 20260602 111222

Ψάχνουμε το θαλασσινό τριφύλλι! Πρόσκληση στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας!

Prosklhsh telikh 202c6984 ff96 4018 805a 524396282fc6PROGRAMMA GIORTHS 1 f1bc60e6 1ff4 4ac5 bdb4 fd464ba76e58

       Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου ετοίμασαν μια ξεχωριστή εκδήλωση γεμάτη κέφι, τραγούδι, χαμόγελα και καλοκαιρινή διάθεση  και  σας  προσκαλούν   την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026  και ώρα 19:00 στην αυλή του σχολείου μας για να αποχαιρετήσουμε μαζί τη σχολική χρονιά και να υποδεχτούμε το καλοκαίρι με τον πιο όμορφο τρόπο.

Οι  εκπαιδευτικοί  και  η  Διευθύντρια  του  σχολείου

Το σινεμά ήρθε στο σχολείο μας!

  Την Παρασκευή 29/5/2026 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η δράση «Το σινεμά πάει σχολείο» στην αυλή του σχολείου μας. Οι μαθητές απόλαυσαν μια ξεχωριστή κινηματογραφική εμπειρία  κάτω από τον   έναστρο  ουρανό, γεμάτη χαρά  και όμορφα μηνύματα.

  Προβλήθηκε   η  ταινία   “Γοριλομπελάδες”,  μια ταινία που αναδεικνύει τη σημασία της διαφορετικότητας, της φιλίας και της αποδοχής του άλλου όπως ακριβώς είναι.   Μέσα από την προβολή, τα παιδιά είχαν την  ευκαιρία να  κατανοήσουν πόσο σημαντικός είναι ο σεβασμός προς όλους.

Παιδιά  και γονείς  πέρασαν μια  όμορφη,ζεστή  βραδιά  γεμάτη  χαμόγελα  και  όμορφα  μηνύματα.

Ευχαριστούμε  τον  Δήμο  Περιστερίου  για  την  οργάνωση   της  δράσης  και  τον  Σύλλογο  Γονέων  του  σχολείου  μας  που  μοίρασε  πατατάκια  στα  παιδιά  και  βοήθησε  στην  υλοποίησή της.

Από  τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

s1IMG 20260529 205253 S2IMG 20260529 210629 S3IMG 20260529 215411 S4IMG 20260529 215415

Μια ξεχωριστή εκδρομή στο PALLINI CLUB!

 

Την  Τετάρτη  27/05/2026  το σχολείο μας επισκέφθηκε το αθλητικό κέντρο Pallini Club στην Παλλήνη και τα παιδιά πέρασαν μια υπέροχη μέρα γεμάτη χαρά και δραστηριότητες.  Οι μαθητές συμμετείχαν σε διάφορα αθλήματα και παιχνίδια, συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και απόλαυσαν την άθληση μέσα σε ένα όμορφο περιβάλλον.

Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας ήταν ότι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά ζώα, όπως μικρά γουρουνάκια, κουνελάκια ,  κάτι που τα ενθουσίασε ιδιαίτερα κα  έκανε την εκδρομή ακόμη πιο ξεχωριστή.  Η τελευταία  εκδρομή για  τη  φετινή σχολική  χρονιά  ήταν μια όμορφη εμπειρία που θα θυμόμαστε όλοι με χαμόγελο.

Από τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

PALLHNH 2eikona Viber 2026 05 28 09 52 20 029 PALLHNH 4eikona Viber 2026 05 28 09 52 20 972 PALLHNH 3eikona Viber 2026 05 28 09 52 20 554PALLHNH 5eikona Viber 2026 05 28 09 53 20 728 PALLHNH 6eikona Viber 2026 05 28 09 53 20 937 eikona Viber 2026 05 28 09 52 21 889PALLHNH 1eikona Viber 2026 05 28 09 52 05 192 PAL΄LHNH 7eikona Viber 2026 05 28 09 53 21 203

Η Γ’ τάξη εν δράσει…

 Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Γ΄ τάξης ασχολήθηκαν με τους καλούς τρόπους συμπεριφοράς.  Έκαναν  αναπαράσταση  επίδειξης  καλών  τρόπων  σε  ένα  εστιατόριο.  Μέσα από ένα ευχάριστο παιχνίδι ρόλων, τα παιδιά υποδύθηκαν πελάτες και σερβιτόρους, μαθαίνοντας πώς μιλάμε   όμορφα, πώς  παραγγέλνουμε  με  ευγενικό  τρόπο,  πώς δείχνουμε σεβασμό στους άλλους.   Η δράση βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία της καλής συμπεριφοράς στην καθημερινή ζωή μέσα από βιωματική μάθηση και δημιουργική συμμετοχή.
IMG 20260521 120936 g3 IMG 20260521 122539 g5 IMG 20260521 122442 g4 IMG 20260521 122631 g2
Οι  μαθητές/τριες   επί  το  έργον!
Επιμέλεια:  Σταθακοπούλου  Καλλιόπη
                      Ζυγούρη  Βασιλική 
                                                                                               Από  τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

Το σινεμά έρχεται στο 5ο!

IMG 20260514 14311322212360 cccd 422b adaf 85022a50ecf8 2 sosth

Σινεμά κάτω από τα αστέρια!
Η αυλή του σχολείου μας μεταμορφώνεται σε θερινό κινηματογράφο!
Σας προσκαλούμε σε μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά   “Σινεμά  κάτω  από τα  αστέρια”     την Παρασκευή   29/05/2026   στις  20.45‘    στην αυλή  του  σχολείου  μας  για  να  απολαύσουμε  την  ταινία  “Γοριλομπελάδες”.   Μια  ταινία  ύμνο  στη  διαφορετικότητα, μια  ταινία  για  μικρούς    και μεγάλους.
  Ελάτε με την καλύτερη σας διάθεση,  τους φίλους σας   και το χαμόγελό  σας !
   Είσοδος ελεύθερη.
Σας περιμένουμε όλους,  μικρούς  και  μεγάλους!
                                                                                         Από τη Διεύθυνση  του  σχολείου