Το σινεμά έρχεται στο 5ο!

IMG 20260514 14311322212360 cccd 422b adaf 85022a50ecf8 2 sosth

Σινεμά κάτω από τα αστέρια!
Η αυλή του σχολείου μας μεταμορφώνεται σε θερινό κινηματογράφο!
Σας προσκαλούμε σε μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά   “Σινεμά  κάτω  από τα  αστέρια”     την Παρασκευή   29/05/2026   στις  20.45‘    στην αυλή  του  σχολείου  μας  για  να  απολαύσουμε  την  ταινία  “Γοριλομπελάδες”.   Μια  ταινία  ύμνο  στη  διαφορετικότητα, μια  ταινία  για  μικρούς    και μεγάλους.
  Ελάτε με την καλύτερη σας διάθεση,  τους φίλους σας   και το χαμόγελό  σας !
   Είσοδος ελεύθερη.
Σας περιμένουμε όλους,  μικρούς  και  μεγάλους!
                                                                                         Από τη Διεύθυνση  του  σχολείου