Σινεμά κάτω από τα αστέρια!
Η αυλή του σχολείου μας μεταμορφώνεται σε θερινό κινηματογράφο!
Σας προσκαλούμε σε μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά “Σινεμά κάτω από τα αστέρια” την Παρασκευή 29/05/2026 στις 20.45‘ στην αυλή του σχολείου μας για να απολαύσουμε την ταινία “Γοριλομπελάδες”. Μια ταινία ύμνο στη διαφορετικότητα, μια ταινία για μικρούς και μεγάλους.
Ελάτε με την καλύτερη σας διάθεση, τους φίλους σας και το χαμόγελό σας !
Είσοδος ελεύθερη.
Σας περιμένουμε όλους, μικρούς και μεγάλους!
Από τη Διεύθυνση του σχολείου

