Γιορτή λήξης…μια μαγική καλοκαιρινή γιορτή γεμάτη χαμόγελα!

   Με  μεγάλη επιτυχία, πολύ κέφι και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σηματοδοτώντας το τέλος  της  σχολικής χρονιάς.

   Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, γεμίζοντας τη σκηνή με μουσική, χορό, θεατρικά δρώμενα και αστείρευτη ενέργεια.

Η αίθουσα  εκδηλώσεων  του  σχολείου  μας   πλημμύρισε από τα χαμόγελα των παιδιών, το χειροκρότημα των γονέων  καθώς αποχαιρετήσαμε τη χρονιά που πέρασε και καλωσορίσαμε το καλοκαίρι.

  Με  ιδιαίτερη  συγκίνηση  αποχαιρετήσαμε  τους/τις  μαθητές/τριες  της  ΣΤ΄τάξης  και   τους  ευχηθήκαμε   να  προοδεύουν  πάντα και  να  μην σταματούν  να  ονειρεύονται!

Εκφράζουμε  τα   θερμά  μας   συγχαρητήρια  στους/στις   δασκάλους/ες  μας   για την   επιμέλεια  της  γιορτής   και, φυσικά,  στους μεγάλους πρωταγωνιστές – τα παιδιά μας – που μας χάρισαν μια αξέχαστη  βραδιά!

 Ευχαριστούμε επίσης   τον  Σύλλογο  Γονέων  του  σχολείου  μας  για  τη  στήριξη  και την  έμπρακτη  βοήθεια  στο  σχολείο  μας. 

Καλό  καλοκαίρι, ραντεβού  τον  Σεπτέμβρη!

Από τη   Διεύθυνση  του   σχολείου!

  IMG 20260612 190534 g1 IMG 20260612 190706 g2 IMG 20260612 192253 g3 IMG 20260612 195541 g4 IMG 20260612 200403 g5 IMG 20260612 201604 g6 IMG 20260612 202811 g7

Ψάχνουμε το θαλασσινό τριφύλλι! Πρόσκληση στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας!

Prosklhsh telikh 202c6984 ff96 4018 805a 524396282fc6PROGRAMMA GIORTHS 1 f1bc60e6 1ff4 4ac5 bdb4 fd464ba76e58

       Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου ετοίμασαν μια ξεχωριστή εκδήλωση γεμάτη κέφι, τραγούδι, χαμόγελα και καλοκαιρινή διάθεση  και  σας  προσκαλούν   την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026  και ώρα 19:00 στην αυλή του σχολείου μας για να αποχαιρετήσουμε μαζί τη σχολική χρονιά και να υποδεχτούμε το καλοκαίρι με τον πιο όμορφο τρόπο.

Οι  εκπαιδευτικοί  και  η  Διευθύντρια  του  σχολείου

Η γιορτή της μητέρας στο 5ο!

Γιορτή  της  μητέρας!  10  Μαΐου  μέρα  αφιερωμένη  στις μανούλες  που είναι παρούσες, σε εκείνες που μας προσέχουν από μακριά, αλλά και σε όσες προσφέρουν μητρική στοργή με κάθε τους πράξη. Οι μαθητές/τριες  μας   ζωγράφισαν,  κατασκεύασαν, έγραψαν   με  όλη  τους  την  αγάπη  για  να  προσφέρουν  κάτι  ξεχωριστό  και  όμορφο  σε  εκείνη  που  είναι  πάντα  στο  πλευρό τους!

Μανούλες  ευχαριστούμε που κάνετε τον κόσμο μας πιο φωτεινό και ανθρώπινο!

giorth mamas 1 b taxhIMG dcc00a18d3bf25acb2b621e201405344 Vgiorth mamas b taxh 2 IMG 390a54ce84c904bfbf5808140d016da9 Vgiorth mamas 3IMG 5dc8064821e2f4820dd370927996497a Vgiorth mamas b taxh 2 IMG 390a54ce84c904bfbf5808140d016da9 V 1

Τα  έργα της  Β’  τάξης  για τη  γιορτή της  μητέρας!

 

690751203 1437466144848130 8984749979418116519 n

Και  αυτό  το  αναμνηστικό  στιλό   για  να  γράψουν τα  παιδιά   τις  πιο  γλυκές  ευχές  στη  δική  τους  μανούλα. 

Μια  προσφορά  αγάπης  στους/στις  μαθητές/τριες  μας  από  τον  Σύλλογο  Γονέων  του  σχολείου  μας!

 

Από  τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

Άρωμα Πάσχα στο σχολείο μας: Δημιουργίες γεμάτες φως και χρώμα

  Με ιδιαίτερη χαρά και δημιουργική διάθεση, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε πασχαλινές δραστηριότητες που γέμισαν το σχολείο με χρώματα, αρώματα και χαμόγελα. Με φαντασία και μεράκι, κατασκεύασαν όμορφες λαμπάδες, διακόσμησαν πασχαλινές κάρτες με ευχές αγάπης, δημιούργησαν καλαθάκια και έβαψαν αβγά, διατηρώντας ζωντανά τα έθιμα της ελληνικής παράδοσης.

Μέσα από αυτές τις δράσεις, τα παιδιά όχι μόνο ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, αλλά και συνεργάστηκαν, μοιράστηκαν ιδέες και ένιωσαν τη χαρά της προσφοράς και της προετοιμασίας για τη μεγάλη γιορτή της Ανάστασης.

Χριστός ανέστη! Νέοι, γέροι και κόρες,
όλοι, μικροί μεγάλοι, ετοιμαστείτε·
μέσα στες εκκλησίες τες δαφνοφόρες
με το φως της χαράς συμμαζωχτείτε·
ανοίξετε αγκαλιές ειρηνοφόρες
ομπροστά στους Αγίους και φιληθείτε·
φιληθείτε γλυκά χείλη με χείλη,
πέστε Χριστός Ανέστη  εχθροί και φίλοι.

Διονύσιος  Σολωμός  “Η  ημέρα  της  Λαμπρής”

Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και ελπίδα!

IMG 20260403 124541 5a a 1IMG 20260403 124546 4a aaIMG 20260403 124556 3aIMG 20260403 124556 3a aaaIMG 20260403 124632 2a 1

Οι πασχαλινές  δημιουργίες  της  Α’  τάξης  με  οδηγό  την  κ.  Βίκυ!

IMG 4684e2af87df27b79694cc7189db2657 V b1 IMG 04e92321573ad93a5faf82ff871e01e7 V b3 IMG f773b40723a4ac3d08fdfff92be18ae9 V b2 IMG 4684e2af87df27b79694cc7189db2657 V b1 1

Από  τη  Β’ τάξη  με  τη  βοήθεια  της  κ. Χριστίνας  και   της  κ. Σταυρούλας

IMG 20260402 105357 IMG 20260402 123854 IMG 20260402 104357

Από  την  Γ΄ τάξη   με  την  συνδρομή  της  κ. Βάσως, της  κ.  Καλλιόπης , της  κ. Μαρίας

1000033704 l 1000033703 la2 e 1000033710 mathh e

Από την  Ε΄τάξη, οι λαμπάδες  των παιδιών  γέμισαν την τάξη με χρώμα και εορταστική διάθεση. Με τη  βοήθεια της  κ. Φένιας

Από τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

Απόκριες στο 5ο!

Απόκριες  στο σχολείο  μας.  Τελευταία  μέρα  της  Αποκριάς  και  οι μαθητές/τριες  μας  έφτιαξαν  μάσκες,  χόρεψαν,  διασκέδασαν.

Και του  χρόνου!

Καλό  τριήμερο,  καλά Κούλουμα!

Από τη  Διεύθυνση του σχολείου

12

Η  Γ΄τάξη  μας  αποκριάτικη!

e2 e1

Η  αποκριάτικη  Ε’  τάξη!

Βασιλόπιτες…καλή, γλυκιά χρονιά

pita 3pita 1pita 2

Γλυκιές  στιγμές  σήμερα  στο  σχολείο μας.   Κόψαμε  βασιλόπιτες, μία  για κάθε  τάξη -για να  ακριβολογούμε  δεν  κόψαμε, μοιράσαμε-   και  ο/η  τυχερός  που  κέρδισε  το  φλουρί  πήρε  το  δωράκι  του.

Οι  βασιλόπιτες  και  τα  δώρα  ήταν  προσφορά  του  Συλλόγου  Γονέων του σχολείου  μας.

Ευχαριστούμε  θερμά  το  ΔΣ  του  Συλλόγου  Γονέων  και ευχόμαστε  σε  όλους/ες   μια  γλυκιά  χρονιά!

Από τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι το Ολοήμερο!

IMG e18e8bb3723d7b01970de352a6c15ad9 V IMG e299a4ee2f47d114c446917aa184ab35 V 1 IMG 2c2899f7a1f604179831c2000e6ee9dc V IMG 242060284cef488d9ce49183bf7c89b5 VIMG e299a4ee2f47d114c446917aa184ab35 VIMG 8fbebc21c8422a21185a87ee844706ae VIMG 5b378dc008d72494a33328d9a4b60569 V 12

Μέρες  τώρα  το  Ολοήμερο  του  κ. Σπύρου   μετατράπηκε  σε   χριστουγεννιάτικο εργαστήρι.  Υλικά,  φαντασία, χαρά , αγάπη, κέφι  και  μεράκι  έγιναν  χριστουγεννιάτικες  κατασκευές! Μπράβο! Και  του  χρόνου!

Από τη  Διεύθυνση  του  σχολείου

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες από τα αστεράκια της Γ’ τάξης

IMG 20251223 122844 g1IMG 20251223 111445 g2 1IMG 20251223 120134 g7IMG 20251223 111448 g6IMG 20251223 120256 g5

Τα   αστεράκια  της  Γ΄ τάξης  μας  σήμερα  έλαμψαν… ποιήματα,  κάλαντα,  χριστουγεννιάτικες  κατασκευές.  Με την  καθοδήγηση  των  εκπαιδευτικών  κ.  Καλλιόπης  και  κ. Βάσως   έζησαν  τη  μαγεία των  Χριστουγέννων!!!

Μπράβο  παιδιά, καλές  γιορτές!

Από τη Διεύθυνση  του  σχολείου