Με μεγάλη επιτυχία, πολύ κέφι και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σηματοδοτώντας το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, γεμίζοντας τη σκηνή με μουσική, χορό, θεατρικά δρώμενα και αστείρευτη ενέργεια.
Η αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας πλημμύρισε από τα χαμόγελα των παιδιών, το χειροκρότημα των γονέων καθώς αποχαιρετήσαμε τη χρονιά που πέρασε και καλωσορίσαμε το καλοκαίρι.
Με ιδιαίτερη συγκίνηση αποχαιρετήσαμε τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης και τους ευχηθήκαμε να προοδεύουν πάντα και να μην σταματούν να ονειρεύονται!
Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους/στις δασκάλους/ες μας για την επιμέλεια της γιορτής και, φυσικά, στους μεγάλους πρωταγωνιστές – τα παιδιά μας – που μας χάρισαν μια αξέχαστη βραδιά!
Ευχαριστούμε επίσης τον Σύλλογο Γονέων του σχολείου μας για τη στήριξη και την έμπρακτη βοήθεια στο σχολείο μας.
Καλό καλοκαίρι, ραντεβού τον Σεπτέμβρη!
Από τη Διεύθυνση του σχολείου!

















































