LAMS = Learning Activity Management System (Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων): εκπόνηση και υλοποίηση μαθησιακών ενοτήτων σε ψηφιακό περιβάλλον.
Περιγραφή LAMS, Άρθρο: Σπύρος Παπαδάκης, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, Επιστημονικός Συνεργάτης Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων «Διόφαντος», Συντονιστής Ελληνικής Κοινότητας LAMS
Σχέδιο μαθήματος στη “Διεθνή Κοινότητα του LAMS”:
Μάθημα: Ιστορία Ε’ Δημοτικού (Στα Βυζαντινά Χρόνια)
Τίτλος: Διαδικτυακό Μουσείο
Περιεχόμενο: Έρευνα με την ολοκλήρωση της ενότητας 31. Η ανάκτηση της Πόλης από τον Μιχαήλ Η΄, τον Παλαιολόγο (βιβλίο μαθητή, σελ. 95).
Σύντομη Περιγραφή: Σε αυτό το μάθημα, οι μαθητές θα προσπαθήσουν να γνωρίσουν λίγο καλύτερα την Αυτοκράτειρα Ειρήνη Κομνηνή Δούκαινα Παλαιολογίνα. Κατά τη διαδικτυακή επίσκεψη του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης, θα συναντήσουν τη μορφή της αυτοκράτειρας, η οποία είναι μια σχεδόν άγνωστη ιστορική προσωπικότητα. Ήταν η δεύτερη σύζυγος του αυτοκράτορα Ανδρόνικου Β’ Παλαιολόγου (1259-1332). Το πραγματικό της όνομα ήταν Γιολάντα του Μομφεράτου, η οποία νυμφεύτηκε τον Ανδρόνικο Β’ Παλαιολόγο το 1285, μετά το θάνατο της πρώτης του γυναίκας, Άννας της Ουγγαρίας, παίρνοντας το όνομα Ειρήνη. Ελάχιστα στοιχεία είναι γνωστά γύρω από τη δεύτερη σύζυγο του αυτοκράτορα. Μέσα από συνεργασίες ομάδων, μέσα από διάφορες δραστηριότητες και συζητήσεις, οι μαθητές θα ανακαλύψουν περισσότερα γι’ αυτή την ιστορική φιγούρα.
Συγγραφέας: Δημητριάδου Χριστίνα