Οπτικός προγραμματισμός

1.RoboZZle   – τοποθετήστε τις καρτέλες στην κατάλληλη σειρά καθοδηγώντας το διαστημόπλοιο ώστε να περάσει από όλα τα αστέρια.

RoboZZle

 

 

 

 

2. Light-Bot – Δώστε κατάλληλες εντολές στο Light-bot ώστε να περπατήσει, να υπερπηδήσει εμπόδια, να στρίψει αριστερά ή δεξιά, να κατέβει σκαλιά και τέλος να ανάψει όλες τις λάμπες που θα βρεί μπροστά του.

lightbot

 

 

 

Για περισσότερες οδηγίες προγραμματισμού κατεβάστε την Βοήθεια

 

3. Blockly Games – Διαλέξτε μια από τις 7 διαφορετικές επιλογές (πάζλ, λαβύρινθος, Bird, χελώνα, movie, pond, JS pond) και ξεκινήστε να προγραμματίζετε.

Blockly games1

 

 

 

 

 

4. Getcoding

Getcoding2

Σειρά εκπαιδευτικών εργαλείων και δραστηριοτήτων σε βασικές έννοιες προγραμματισμού.
Με τη βοήθεια μίας απλοποιημένης οπτικής γλώσσας προγραμματισμού βοηθήστε τον Θαλή και την Ίριδα να βρουν το χρυσό νόμισμα.
5. LightBot (ΓΕΛ Τραγαία Νάξου)
LightBot Naxos

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.