Οπτικός προγραμματισμός
2015-01-03
1.RoboZZle – τοποθετήστε τις καρτέλες στην κατάλληλη σειρά καθοδηγώντας το διαστημόπλοιο ώστε να περάσει από όλα τα αστέρια.
2. Light-Bot – Δώστε κατάλληλες εντολές στο Light-bot ώστε να περπατήσει, να υπερπηδήσει εμπόδια, να στρίψει αριστερά ή δεξιά, να κατέβει σκαλιά και τέλος να ανάψει όλες τις λάμπες που θα βρεί μπροστά του.
Για περισσότερες οδηγίες προγραμματισμού κατεβάστε την Βοήθεια
3. Blockly Games – Διαλέξτε μια από τις 7 διαφορετικές επιλογές (πάζλ, λαβύρινθος, Bird, χελώνα, movie, pond, JS pond) και ξεκινήστε να προγραμματίζετε.
4. Getcoding
Σειρά εκπαιδευτικών εργαλείων και δραστηριοτήτων σε βασικές έννοιες προγραμματισμού.
Με τη βοήθεια μίας απλοποιημένης οπτικής γλώσσας προγραμματισμού βοηθήστε τον Θαλή και την Ίριδα να βρουν το χρυσό νόμισμα.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.