Η σχολική χρονιά ολοκληρώνεται με τον πιο ουσιαστικό τρόπο για τους μαθητές του τμήματος Ε’2 του Δημοτικού Σχολείου Παστίδας! 🏫✨ Στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης των καινοτόμων ευρωπαϊκών προγραμμάτων eTwinning, πραγματοποιήθηκε η διαδικασία της Αξιολόγησης των Μαθητών (Évaluation των μαθητών).
Η δράση αυτή έδωσε τον λόγο στα ίδια τα παιδιά, επιτρέποντάς τους να γίνουν οι τελικοί κριτές του όμορφου εκπαιδευτικού ταξιδιού που έζησαν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
🧠 Στοχασμός, Εμπειρίες και Ανατροφοδότηση στην Τάξη
Μέσα από ειδικά σχεδιασμένες δραστηριότητες και ερωτηματολόγια, οι μαθητές του Ε’2 είχαν την ευκαιρία να αποτιμήσουν τα αποτελέσματα των δράσεών τους 🇨🇵. Κατά τη διαδικασία της αξιολόγησης, τα παιδιά εστίασαν σε σημαντικούς άξονες όπως:
-
🗣️ Γλωσσικές Δεξιότητες: Πόσο βελτιώθηκε η επικοινωνία τους και η χρήση της γαλλικής γλώσσας μέσα από αυθεντικές ανταλλαγές.
-
💻 Ψηφιακή Εξοικείωση: Η εμπειρία τους με τα σύγχρονα συνεργατικά εργαλεία Web 2.0 και τη δημιουργία ψηφιακού υλικού.
-
🤝 Ομαδικότητα και Συνεργασία: Πώς λειτούργησαν ως ομάδα και πώς βίωσαν τη συνεργασία με τους Ευρωπαίους συμμαθητές τους 🫂.
-
🌍 Πολιτισμικοί Ορίζοντες: Οι γνώσεις που αποκόμισαν για τα έθιμα, την κουλτούρα και την καθημερινότητα των άλλων λαών.
🔗 Δείτε τη Σχολική μας Ανακοίνωση
Η ανατροφοδότηση των μαθητών είναι το πολυτιμότερο εργαλείο για εμάς, καθώς αποδεικνύει την επιτυχία των στόχων μας και μας δίνει έμπνευση για τα επόμενα βήματά μας. Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη ανάρτηση και να ενημερωθείτε για τη διαδικασία στον επίσημο σύνδεσμο του ιστολογίου του σχολείου: 🔗 Αξιολόγηση μαθητών Ε’-2 | Ιστολόγιο Δημοτικού Σχολείου Παστίδας.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του Ε’2 για την ωριμότητα, την ειλικρίνεια και τη δημιουργική τους ματιά! Οι σκέψεις τους αποτελούν το καλύτερο επιστέγασμα για τη φετινή μας ευρωπαϊκή πορεία! 🚀🏆