Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Η Ε΄ τάξη τιμά τον Μάνο Χατζιδάκι

Η Ε΄ τάξη τιμά τον Μάνο Χατζιδάκι

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης παρουσίασαν
στις 11 Ιουνίου ένα μικρό αφιέρωμα στον σπουδαίο Έλληνα συνθέτη Μάνο Χατζιδάκι,
παρουσία των γονέων τους και των μαθητών και μαθητριών της Β΄ και Δ΄ τάξης.
Τα παιδιά ταξίδεψαν το κοινό στον μαγικό κόσμο της ποίησης και της μουσικής,
απαγγέλλοντας τα ποιήματα «Παιδί της γης», «Στον Οδυσσέα Ελύτη» και «Το ποτάμι».
Παράλληλα, ερμήνευσαν με ευαισθησία και ενθουσιασμό τα αγαπημένα τραγούδια
«Περιμπανού», «Χάρτινο το φεγγαράκι» και «Μια φορά κι έναν καιρό», αποδίδοντας με
τον δικό τους μοναδικό τρόπο το έργο του μεγάλου δημιουργού.
Η παρουσίαση αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους, αναδεικνύοντας τη δύναμη
της μουσικής και της ποίησης να ενώνουν μικρούς και μεγάλους. Ιδιαίτερα συγκινητική
ήταν η ολοκλήρωση της εκδήλωσης, καθώς τα παιδιά τραγούδησαν ένα πρωτότυπο
τραγούδι που έγραψε ένας συμμαθητής τους, χαρίζοντας στο κοινό ένα όμορφο και
δημιουργικό κλείσιμο. Με τον τρόπο αυτό επισφραγίστηκε η επιτυχία της παρουσίασης
και αναδείχθηκε το ταλέντο και η δημιουργικότητα των μαθητών.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές για την εξαιρετική τους προσπάθεια,
καθώς και στην κυρία Κατερίνα Παπάζογλου, δασκάλα της Μουσικής, για την πολύτιμη
καθοδήγηση, την έμπνευση και την αφοσίωσή της στην προετοιμασία της εκδήλωσης.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παπάζογλου Κατερίνα, Αραμπατζή Ελένη, Ξενιτοπούλου
Αναστασία, Δράκου Σταυρούλα


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *