Χοροί και παιχνίδια με ευτυχία για τη ΦΛΟΓΑ.
Την παρασκευή 5 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας οι αθλητικές μας δραστηριότητες. Το σχολείο γέμισε με χρώματα, κέφι και ενθουσιασμό. Με την καθοδήγηση των γυμναστών μας κ Κυριάκου Αγαθαγγελίδη και Σοφίας Παπαδοπούλου τα παιδιά μας, μας παρουσίασαν θεαματικούς χορούς και εντυπωσιακά παιχνίδια. Οι δραστηριότητες πλαισιώθηκαν με τη δράση «απλώνω ευτυχία» χαρίζοντας μας ενθουσιασμό και συνοχή. Τα παιδιά έφεραν μπλουζάκια στο σχολείο, έγραψαν και ζωγράφισαν : «τι είναι ευτυχία ;» για αυτά, με πολύ ταλέντο και φαντασία. Το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε . Τέλος «οι μπουγάδες» απλώθηκαν περιμετρικά της αυλής.
Η δράση «απλώνω ευτυχία» οργανώθηκε από την εκπαιδευτικό Γεωργία Σολωμού σε πάρα πολλά σχολεία στην Κύπρο αλλά και στην Ελλάδα. Η δράση ευελπιστεί να « απλώσει ευτυχία» στα παιδιά που νοσούν από καρκίνο στην Ελλάδα και να διδάξει στην πράξη τις αξίες του εθελοντισμού στα παιδιά. Η δράση ενισχύθηκε από τις δροσερές λεμονάδες που έφτιαξαν οι μαθητές της τρίτης τάξης. Το σύνολο των εσόδων θα δοθούν από το σχολείο μας στον σύλλογο «φλόγα» για τα παιδιά που νοσούν. Συγχαρητήρια σε όλους, μικρούς και μεγάλους για τη δουλειά τους, τη παρουσίαση και τη στήριξη.
