«Το παγκάκι της φιλίας»,

τόπος φιλίας και συμπαράστασης

Είναι μια βιωματική εκπαιδευτική δράση που εφαρμόζεται στα σχολεία για την ενίσχυση της κοινωνικοποίησης, την καταπολέμηση του εκφοβισμού και τη σύμπραξη «υιοθεσία» των παιδιών της πρώτης από τους μαθητές/τριες της έκτης τάξης.

Αρχικά διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο «Το παγκάκι της φιλίας», που περιγράφει την αρχή μιας αναπάντεχης φιλίας.

Στη συνέχεια επιλέξαμε δύο παγκάκια της αυλής, τα οποία η νοσηλεύτρια με τη δασκάλα παράλληλης της Α΄τάξης τα έβαψαν με έντονα και χαρούμενα χρώματα, με σχέδια και μηνύματα όπως, «ΑΓΑΠΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΣΥΓΧΩΡΩ».

Έπειτα ενημερώθηκαν οι μαθητές/τριές μας για τη χρησιμότητά τους. Όταν ένα παιδί θα κάθεται στο «Παγκάκι της φιλίας», θα εκπέμπει το μήνυμα ότι επιθυμεί να κάνει φίλους, ώστε τα άλλα παιδιά να προσπαθούν να το πλησιάσουν.

Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι που αποκτήσααμε το δικό μας «Παγκάκι της φιλίας», προωθώντας την κοινωνική αλληλεπίδραση, τη συνεργασία και την επίλυση συγκρούσεων, προσφέροντας ασφάλεια στα παιδιά μας.

Οι δασκάλες: Λογοθετίδου Κωνσταντία (Α1), Γκαλέτσα Ελένη (Α2), Κυριακίδου Νένα (ειδικής αγωγής), Φουντουκίδου Ελένη (Β1), Ξενιτοπούλου Αναστασία (Β2) και

Η νοσηλεύτρια του σχολείου μας: Ντεντοπούλου Γιώτα

IMG 1477 IMG 1476 IMG 1474 IMG 1475 BB4408DA 2BC0 4803 9418 D25244ADB903