Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ΄ και Ε’ τάξης στο ROBOTIXLAB
Στις 31 Μαρτίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ και Ε’ τάξης πραγματοποίησαν μια
ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και δημιουργική εκπαιδευτική επίσκεψη στο ROBOTIXLAB. Εκεί
είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ρομποτικής, της τεχνολογίας
και του προγραμματισμού μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και παιχνίδια
μάθησης.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν σε
εργαστήρια όπου κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν μικρά ρομπότ. Με τη βοήθεια των
εκπαιδευτών του εργαστηρίου, έμαθαν βασικές έννοιες προγραμματισμού, ανέπτυξαν
τη συνεργασία τους και εξάσκησαν τη δημιουργική τους σκέψη.
Οι μαθητές/τριες ενθουσιάστηκαν βλέποντας πώς οι εντολές που έδιναν στον
υπολογιστή μετατρέπονταν σε κινήσεις των ρομπότ. Μέσα από τη διαδικασία αυτή
κατάλαβαν ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι όχι μόνο χρήσιμη αλλά και διασκεδαστική.
Η επίσκεψη στο ROBOTIXLAB αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους τους
μαθητές/τριες της Δ΄ και Ε’ τάξης, καθώς συνδύασε τη μάθηση με το παιχνίδι και
ενίσχυσε το ενδιαφέρον τους για τις επιστήμες και την τεχνολογία.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Κουκουτσάκη Μαρία, Μπαχαροπούλου Ευτυχία, Αραμπατζή
Ελένη, Δράκου Σταυρούλα

