Συμμετοχή εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας σε επιμορφωτική ημερίδα
Την Τρίτη 16-06-2026, εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας συμμετείχαν στην επιμορφωτική ημερίδα που διοργάνωσε ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης της 3ης ομάδας Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης…
Περισσότερα








