Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2160049853 & 210 9021168 (προσωρινά δεν λειτουργεί λόγω βλάβης)
Mail: mail@92dim-athin.att.sch.gr


Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε πως αύριο Τρίτη 12-9-23 θα λειτουργήσει το Ολοήμερο Πρόγραμμα για τις Α΄και Β΄ τάξεις μέχρι τις 15:50 (τέσσερεις παρά δέκα). Η πρώτη αποχώρηση θα γίνει και στις 14:55 (για τα παιδιά που δήλωσαν αυτή την ώρα).
Σας παρακαλούμε να έχουν μαζί τους φαγητό, νερό, κουτάλι, πηρούνι, μαντιλάκια αντισηπτικά και πετσετούλα (σουπλά).
Τα παιδιά θα τρώνε στις τάξεις και δεν υπάρχει δυνατότητα να ζεσταίνεται το φαγητό.
Επίσης είναι σημαντικό οι γονείς να είναι συνεπείς στην ώρα αποχώρησης.
Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!
Από τη διεύθυνση του σχολείου
![Εμείς στο ολοήμερο έχουμε καλούς τρόπους! [καρτέλες]](https://4.bp.blogspot.com/-FSI097VsSwA/Ut2MwY7HpfI/AAAAAAAABjQ/7PgLphf-lQw/s1600/Screenshot_1.png)


Σας ενημερώνουμε πως για το σχολικό έτος 2023-2024, οι μαθητές των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων όπου εφαρμόζεται το αναβαθμισμένο πρόγραμμα, θα έχουν τη δυνατότητα αποχώρησης όχι μόνο στις 15:50 ή στις 17:30, αλλά και στις 14:55, προς διευκόλυνση των γονέων και κηδεμόνων.
(Αριθμ. Φ 12/93792/Δ1 – ΦΕΚ Τεύχος Β 5224/28.08.2023)
Λόγω της απόφασης την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023, αμέσως μετά την προσευχή, οι γονείς θα ανέβουν στις τάξεις για να γνωρίσουν τις/τους εκπαιδευτικούς και να αλλάξουν όσοι ενδιαφέρονται την ώρα αποχώρησης των μαθητών/τριων του Ολοημέρου.
| ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ||
| Ώρα | Διάρκεια | |
| 07.00 – 07.15 | 15′ | Υποδοχή μαθητών/τριών Πρωινής Υποδοχής |
| 07.15 – 08.00 | 45′ | Πρωινή Ζώνη |
| 08.00 – 08.15 | 15′ | Προσέλευδη μαθητών/τριών |
| 08.15 – 09.00 | 45′ | 1η διδακτική ώρα |
| 09.00 – 9.40 | 40′ | 2η διδακτική ώρα |
| 09.40 – 10.00 | 20′ | Διάλειμμα |
| 10:00 – 10:45 | 45′ | 3η διδακτική ώρα |
| 10:45 – 11:30 | 45′ | 4η διδακτική ώρα |
| 11:30 – 11:45 | 15′ | Διάλειμμα |
| 11:45 – 12:25 | 40′ | 5η διδακτική ώρα |
| 12:25 – 12.35 | 10′ | Διάλειμμα |
| 12:35 – 13:15 | 40′ | 6η διδακτική ώρα |
| 13.15 – 13.20 | 5′ | Αποχώρηση μαθητών/τριών Πρωινού Προγράμματος – Μετάβαση μαθητών/τριών Ολοήμερου Προγράμματος στην αίθουσα σίτισης |
| 13.20 – 14.00 | 40′ | 1η Ζώνη Ολοήμερου Προγράμματος – Σίτιση, χαλάρωση |
| 14.00 – 14.10 | 10′ | Διάλειμμα |
| 14.10 – 14.55 | 45′ | 2η Ζώνη Ολοήμερου Προγράμματος
1η ώρα – Μελέτη, Προετοιμασία |
| 14.55 – 15.05 | 10′ | 1η Αποχώρηση μαθητών/τριών Ολοήμερου Προγράμματος – Διάλειμμα |
| 15.05 – 15.50 | 45′ | 2η Ζώνη Ολοήμερου Προγράμματος
2η ώρα – Μελέτη, Προετοιμασία |
| 15.50 – 15.55 | 5′ | 2η Αποχώρηση μαθητών/τριών Ολοήμερου Προγράμματος – Διάλειμμα |
| 15.55 – 16.40 | 45′ | 3η Ζώνη Ολοήμερου Προγράμματος
και 1η ώρα – Σχολικοί Μαθητικοί Όμιλοι |
| 16.40 – 16.45 | 5′ | Διάλειμμα |
| 16.45 – 17.30 | 45′ | 3η Ζώνη Ολοήμερου Προγράμματος
2η ώρα – Σχολικοί Μαθητικοί Όμιλοι |
Kατανομή του χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα εξαθέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία:

Για τον αγιασμό θα ενημερωθείτε μετά την επικοινωνία με τον εφημέριο της ενορίας μας.
Σας περιμένουμε με χαρά για τη νέα σχολική χρονιά.

Συγχαίρουμε και ευχαριστούμε θερμά τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τη διοργάνωση της απαοχαιρετιστήριας γιορτής,την οποία διοργάνωσαν για μικρούς και μεγάλους…ήταν υπέροχη πρωτοβουλία και χαρήκαμε όλοι και όλες…Ραντεβού τον Σεπέμβρη για να συνεχίσουμε δυναμικά….Καλό καλοκάιρι!!!
Στον δρόμο για το Γυμνάσιο, υλοποιήθηκαν δράσεις, από την Ψυχολόγο και την Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου ( κ. Θεοδώρου και κ. Σύρπη) και την εκπαιδευτικό του τμήματος (κ. φίλιου) Φίλιου, οι οποίες είχαν στόχο: