Στο πλαίσιο της συζήτησής μας για τα ζώα των πάγων και σε σύνδεση με το εργαστήριο δεξιοτήτων που αφορά τον κύκλο του νερού, ξεκινήσαμε να προσεγγίζουμε το φαινόμενο του πάγου με τρόπο βιωματικό και δημιουργικό.
…
Στο πλαίσιο της συζήτησής μας για τα ζώα των πάγων και σε σύνδεση με το εργαστήριο δεξιοτήτων που αφορά τον κύκλο του νερού, ξεκινήσαμε να προσεγγίζουμε το φαινόμενο του πάγου με τρόπο βιωματικό και δημιουργικό.
…
Στο πλαίσιο της θεματικής μας για το φυσικό περιβάλλον και τα ζώα που ζουν σε περιοχές με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, γνωρίσαμε με τα παιδιά τα ζώα των πάγων και τα χαρακτηριστικά τους. Μέσα από οπτικοακουστικό υλικό, συζήτηση και παρατήρηση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για την πολική αρκούδα, τον πιγκουίνο, τη φώκια, τη λευκή κουκουβάγια κ.α.
Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης μακέτας, όπου τα παιδιά αποτύπωσαν τα ζώα με ζωγραφική, έκοψαν τα έργα τους και τα τοποθέτησαν σε ένα πολικό σκηνικό με…
Ο χειμώνας στο νηπιαγωγείο μας ήρθε με δημιουργικότητα και φαντασία! Τα παιδιά μας πειραματίστηκαν με υλικά της καθημερινότητας για να φτιάξουν τεχνητό χιόνι. Η «συνταγή» μας ήταν απλή αλλά εντυπωσιακή: μαγειρική σόδα και μαλακτικό μαλλιών.
Τα παιδιά:
Πέρα από την ψυχαγωγία, η δραστηριότητα έδωσε ευκαιρίες για:
✔️ αισθητηριακό παιχνίδι,
✔️ εξάσκηση λεπτής κινητικότητας,
✔️ ανάπτυξη φαντασίας και δημιουργικής έκφρασης,
…
΄Ωρες εγγραφών 12:30- 14:00μ.μ.
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίουπρονηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη…
Με αφορμή το βιβλίο «Ντενεκεδούπολη», μιλήσαμε για το πώς θα ήταν η τάξη μας με δημοκρατία και πώς χωρίς δημοκρατία. Στη συνέχεια, συζητήσαμε για το πώς θα ήταν η ζωή μας γενικότερα χωρίς δημοκρατία.
Τα παιδιά ζωγράφισαν αυτή τη φορά τα δικά τους Ντενεκεδάκια και έφτιαξαν τη δική τους «Ντενεκεδούπολη», ενώ στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τη λεπτή κινητικότητα τους, έκαναν κολάζ το σύνθημα «ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ».
Μετάβαση στο άρθρο»
Με αφορμή την 28η Οκτωβρίου, τέθηκαν κάποια ερωτήματα σχετικά με τον πόλεμο και την ειρήνη.
-Τι είναι ο πόλεμος;
-Πότε έχουμε ειρήνη;
-Πώς θα ήταν η ζωή μας με πόλεμο και πώς με ειρήνη;
Γενικότερα αυτό το θέμα προβληματίζει ιδιαίτερα τους μαθητές. Έτσι φτιάχτηκαν πλαστικοποιημένες καρτέλες για την ειρήνη και τον πόλεμο, ώστε οι μαθητές να ταξινομήσουν τις εικόνες. Τα παιδιά αποφάσισαν να μπουν οι εικόνες στην τάξη μας και να τις βλέπουμε, μιας και επαναφέρουν το συγκεκριμένο θέμα αρκετές φορές.
Τέλος, ζητήθηκε από τους μαθητές να ζωγραφίσουν ελεύθερα τι…
