Εγγραφές νηπίων για το σχολικό έτος 2025-2026

΄Ωρες εγγραφών 12:30- 14:00μ.μ.

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίουπρονηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη…


Μετάβαση στο άρθρο»

Επέτειος Πολυτεχνείου

Με αφορμή το βιβλίο «Ντενεκεδούπολη», μιλήσαμε για το πώς θα ήταν η τάξη μας με δημοκρατία και πώς χωρίς δημοκρατία. Στη συνέχεια, συζητήσαμε για το πώς θα ήταν η ζωή μας γενικότερα χωρίς δημοκρατία.

Τα παιδιά ζωγράφισαν αυτή τη φορά τα δικά τους Ντενεκεδάκια και έφτιαξαν τη δική τους «Ντενεκεδούπολη», ενώ στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τη λεπτή κινητικότητα τους, έκαναν κολάζ το σύνθημα «ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ».IMG 0757


Μετάβαση στο άρθρο»

Ειρήνη ή Πόλεμος;

Με αφορμή την 28η Οκτωβρίου, τέθηκαν κάποια ερωτήματα σχετικά με τον πόλεμο και την ειρήνη.

-Τι είναι ο πόλεμος;

-Πότε έχουμε ειρήνη;

-Πώς θα ήταν η ζωή μας με πόλεμο και πώς με ειρήνη;

Γενικότερα αυτό το θέμα προβληματίζει ιδιαίτερα τους μαθητές. Έτσι φτιάχτηκαν πλαστικοποιημένες καρτέλες για την ειρήνη και τον πόλεμο, ώστε οι μαθητές να ταξινομήσουν τις εικόνες. Τα παιδιά αποφάσισαν να μπουν οι εικόνες στην τάξη μας και να τις βλέπουμε, μιας και επαναφέρουν το συγκεκριμένο θέμα αρκετές φορές.

Τέλος, ζητήθηκε από τους μαθητές να ζωγραφίσουν ελεύθερα τι…


Μετάβαση στο άρθρο»

Τα ‘’συμβόλαια’’ της τάξης μας

Στην αρχή της χρονιάς μια συζήτηση που έγινε με τους μαθητές, ήταν αυτή για τους κανόνες της τάξης.

Τι ονομάζουμε κανόνες γενικότερα; Υπάρχουν στη καθημερινότητα μας; Έτσι, τα παιδιά άρχισαν να θέτουν τα ίδια, τους κανόνες της τάξης μας. Αφού συμφωνήσαμε όλοι, τα παιδιά με το δικό τους αποτύπωμα, έβαλαν την «υπογραφή» τους, ώστε κάθε φορά να ανατρέχουμε σε αυτούς και να θυμόμαστε ότι όλοι αποφασίσαμε για αυτούς.

IMG 0779
Μετάβαση στο άρθρο»

‘Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε’

Με αφορμή το βιβλίο «Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε», συζητήσαμε στην τάξη μας για τους τρόπους που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας. Αν όμως γίνει κατά λάθος μια άσχημη πράξη, πώς εμείς μπορούμε να τη διορθώσουμε;IMG 0209

Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε ομαδικές δραστηριότητες, όπου όλα τα διαφορετικά χεράκια ενώθηκαν με τον δικό τους τρόπο.

IMG...  </a srcset=


Μετάβαση στο άρθρο»

“ΔΙΝΩΣΑΥΡΟΣ”

Με αφορμή, την ανάγνωση του βιβλίου “ΔΙΝΩΣΑΥΡΟΣ” συζητήσαμε με τα παιδιά για τη μείωση των τροφίμων στα απορρίμματα που πετάμε καθημερινά.

image5

Καταλήξαμε ότι δυστυχώς, οι ποσότητες φαγητού που φτάνουν στα σκουπίδια είναι πολύ μεγάλες. Έτσι, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας “ΔΙΝΩΣΑΥΡΟ”, όπου οι μαθητές έδωσαν τις δικές τους συμβουλές για τη μείωση του οικολογικού μας αποτυπώματος.


Μετάβαση στο άρθρο»