Με αφορμή το βιβλίο ‘’ ‘Αουτς’’ του Ragnhild Scamell, εκδόσεις Παπαδόπουλος οι μαθητές/τριες καλούνται να θυμηθούν και να βάλουν στη σειρά τα φρούτα και τα αντικείμενα (ακολουθία) που καρφώθηκαν στη ράχη του σκαντζόχοιρου σύμφωνα με την ιστορία που άκουσαν ( ατομικό επιτραπέζιο παιχνίδι).Έπειτα φτιάχνουν σε διαδρομή με βελάκια στο πάτωμα της τάξης, την ακολουθία φρούτων – αντικειμένων. Σημειώνεται ότι το πάτωμα της τάξης είναι χωρισμένο σε τετράγωνα όπως και το pad της beebot. Το κάθε παιδί γίνεται σκαντζόχοιρος και κινείται στο χώρο ακολουθώντας τον κώδικα της συγκεκριμένης διαδρομής.(χωρικός προσανατολισμός – κατεύθυνση).Στη συνέχεια τα παιδιά προγραμματίζουν τη beebot ώστε σαν σκαντζόχοιρος να περάσει από τα επτά (7) φρούτα- αντικείμενα και να τα μαζέψει όπως και στην ιστορία.
Ανάρτηση : Σοφία Κατσιγιαννάκη





