To πρόγραμμά μας eTwinning: “Με τη νεροσταγόνα οδηγό μαθαίνω τα πάντα για το νερό” τελειώνει και οι μικροί μαθητές μας από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία με τις νηπιαγωγούς τους συναντήθηκαν σήμερα Τετάρτη 18 Μαΐου 2022 με πολύ ενθουσιασμό στην ψηφιακή τάξη Webex της κυρίας Ελίνας. Το 8ο νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας Μαγνησίας ήταν ο οικοδεσπότης αυτή τη φορά και όλοι έφτασαν στην ώρα τους!
Τα παιδιά σύμφωνα με τις αρχές της εξαποστάσεως Εκπαίδευσης είχαν μελετήσει έγκαιρα το υλικό για τις πλημμύρες, το επεξεργάστηκαν στα σχολεία τους και τώρα ήταν η ώρα για παιχνίδι.
Τρία συνεργατικά και αλληλεπιδραστικά παιχνίδια – εφαρμογές τους βοήθησαν να εμπεδώσουν τους κινδύνους και τα μέτρα πρόληψης για το φαινόμενο της πλημμύρας με το Edpuzzle, να ψηφίσουν όλοι μαζί ποιο έκτακτο καιρικό φαινόμενο είναι συχνότερο στην περιοχή τους με το συνεργατικό Web2.0 εργαλείο Dotstorming και να διασκεδάσουν αλλά και να αξιολογήσουν σε διασχολικές ομάδες τις γνώσεις τους για την κλιματική αλλαγή με το αλληλεπιδραστικό και συνεργατικό εργαλείο Kahoot! Ακριβώς επειδή οι ομάδες των παιδιών θα ήταν πολυπληθείς, κρίθηκε σκόπιμο οι μαθητές να μπουν σε ξεχωριστό υπολογιστή ανά τμήμα. To σχολείο μας συμμετείχε στη διαδικασία με 4 υπολογιστές, 3 ομάδες παιδιών, 3 εκπαιδευτικούς και 4 φοιτήτριες! Όλα τα σχολεία χωρίστηκαν σε 9 ομάδες.
Τα παιδιά χάρηκαν όλη τη διαδικασία και αυτό αποτυπώθηκε στις ζωγραφιές τους αμέσως μετά! Όλοι οφεληθήκαμε σε πολλά επίπεδα από αυτή τη συνάντησή μας!
Γειά σας φίλοι μας! Σας ευχαριστούμε που είσαστε ενεργοί συμπαίκτες σήμερα αλλά και συμπορευτές σε όλο αυτό το ταξίδι! Η ενασχόλησή μας με το πρόγραμμα της νεροσταγόνας ήταν μια αξιόλογη εμπειρία!
Φιλιά από το Βόλο και το 8ο Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας
Τι ζωγράφισαν τα παιδιά για τις πλημμύρες;
“Ο οδηγός του αυτοκινήτου σταμάτησε για να καθαρίσει το φρεάτιο και να φύγει το νερό με τη σκούπα. Η μαμά με το παιδί τρέχουν για να πάνε στο σπίτι, που είναι ασφαλές” Δήμητρα
“Πλημμύρα.Ο άνθρωπος ανέβηκε στην σκεπή και φωνάζει βοήθεια παίρνοντας τηλέφωνο στο 112”. Δάφνη
Ο κάστορας Μπίβερ θα φτιάξει ένα φράγμα για τις πλημμύρες” Θανάσης
Ενα αυτοκίνητο παρασύρεται από το χείμμαρο και δε μπορεί να βγεί” Μαριλένα
“Το σχολείο αν πλημμυρίσει. Τα παιδιά φωνάζουν βοήθεια και η δασκάλα παίρνει τηλέφωνα, αλλά δεν έχει σήμα”
“Το νερό παρέσυρε το αυτοκίνητο, έριξε το δέντρο και ο άνθρωπος πάει να περάσει από το ποτάμι. Το σήμα δίπλα του λέει ΣΤΟΠ” Μαρία
“Καταιγίδα που θα φέρει πλημμύρα. Το αυτοκίνητο σταμάτησε γιατί ο δρόμος είναι κλειστός” Ιωάννα
“Ο άνθρωπος ανέβηκε στη σκεπή του σπιτιού για να αποφύγει την πλημμύρα και ένας ανεμοστρόβιλος πηγαίνει προς τον gamer (τον άνθρωπο που παίζει παιχνίδια στον υπολογιστή)” Ελένη
“Η μαμά παίρνει το παιδί από το σπίτι, γιατί έχει πλημμυρίσει και κρατάνε τη βαλίτσα ανάγκης” Κωνσταντίνα
“Το ποτάμι πλημμύρισε από τη βροχή και το φράγμα σταματάει το νερό για να μην κινδυνέψει το σπίτι” Νεκτάριος