Μια σειρά από δραστηριότητες κωδικοποίησης με αφορμή την τέχνη του Keith Haring και τα πολύχρωμα ανθρωπάκια του γίνονται αφορμή για unplugged activities. Οι πολύχρωμες, απρόσωπες φιγούρες του Haring δεν αποκαλύπτουν καμία ένδειξη φύλου, φυλής, θρησκείας και αντιπροσωπεύουν τους ανθρώπους ως διακριτά, αλλά ισότιμα όντα. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στέλνουμε το μήνυμα πως όλοι είμαστε ίσοι αλλά και διαφορετικοί και μοιραζόμαστε παιχνίδια χαράς, συνεργασίας και αγάπης.
- Δραστηριότητα για την εστίαση προσοχής και τη διάκριση χρωμάτων και μεγεθών
- Λαβύρινθοι με διαβαθμισμένη δυσκολία (εύκολος και δύσκολος)
- Line Art μαζί με τις έννοιες της γενίκευσης, σύνθεσης, δημιουργικότητας προκειμένου να δημιουργήσουν οι μικροί μαθητές μας πολλαπλά περιγράμματα γύρω από το ανθρωπάκι του Keith Haring και να τα διακοσμήσουν
- Άσκηση λεπτής κινητικότητας συνδυαστικά με τις έννοιες της αφαίρεσης και της γενίκευσης γεμίζοντας το σώμα του ανθρώπου με σκισμένα με το χέρι χαρτάκια
- Συνδυαστικό PixelArt φύλλο εργασίας με τα ανθρωπάκια του Keith Haring και αντιστοίχιση με 6 χρώματα και τους αριθμούς σε μορφή ζαριού. Οι μαθητές ζωγραφίζουν κόκκινα τα ανθρωπάκια που έχουν μια κουκίδα στο σώμα τους, κίτρινα τα ανθρωπάκια που έχουν δύο κουκίδες…. Η διάταξη των κουκίδων είναι όπως στο ζάρι.
- Παζλ: Άσκηση που εξασκεί την ανάλυση, αφαίρεση, γενίκευση και τη σύνθεση. Τα παιδιά ζωγραφίζουν με διαφορετικό χρώμα την εικόνα που περιέχει 15 ανθρωπάκια του Keith Haring. Στη συνέχεια κόβει την εικόνα σε 25 κομμάτια (φαίνεται ήδη το grid) και ξανασυνθέτει το παζλ κολλώντας τις εικόνες στο επόμενο κενό ίδιο grid.
- Άσκηση δημιουργικότητας, αφαίρεσης, ανάλυσης, σύνθεσης. Ο μαθητής κόβει τα μέλη του σώματος ανθρώπου και ζώου του Keith Haring και συνθέτει με διπλόκαρφα τις φιγούρες τους
- Άσκηση παρατήρησης, γενίκευσης, σύνθεσης και δημιουργικότητας. Οι μαθητές ζωγραφίζουν μόνοι τους ανθρώπάκια ή και ζώα όπως ο Keith Haring
- Το ζάρι με τις φιγούρες: Εξάσκηση οπτικοκινητικού συντονισμού, παρατήρησης, μίμησης, επανάληψης μοτίβου. Τα παιδιά χορεύουν με μουσική. Στην παύση της μουσικής ρίχνουν το ζάρι. Ποια στάση σώματος δείχνει το ζάρι; Μιμούνται ακριβώς αυτό που τους δείχνει το ζάρι.
- Η παραπάνω άσκηση μπορεί να γίνει σε εξωτερικό χώρο χρησιμοποιώντας τις μεγαλύτερες κάρτες της επόμενης σελίδας. Συνέχεια της άσκησης με συνεργασία δύο ή και τριών παιδιών.
- Άσκηση σε ζευγάρια: ‘Ενας μαθητής ξαπλώνει στο πάτωμα πάνω σε χαρτί μέτρου και παίρνει μια στάση. Ο άλλος μαθητής με κηρόχρωμα γράφει το περίγραμμά του. Στη συνέχεια κόβουν το περίγραμμα και στολίζουν το σώμα με χρώμα και μοτίβα όπως θέλουν.
- Λαβύρινθος με εμπόδια στο ματ της Beebot. Δημιουργούμε μια διαδρομή με εμπόδια προκειμένου να φτάσει η Beebot στο ανθρωπάκι-κάρτα που συμφωνήσαμε. Τι διαδρομή θα ακολουθήσουν; Πώς θα βάλουν τα βελάκια; Πώς θα κινηθεί η Beebot? Ποιος ο αλγόριθμος;