Χριστουγεννιάτικη Γιορτή του Νηπιαγωγείου μας

Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε τα Χριστούγεννα με μια μαγική εκδήλωση! Τα παιδιά παρουσίασαν το παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά, “Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι”, είπαν ποιήματα και τραγούδησαν Χριστουγεννιάτικα τραγούδια γεμίζοντας την αίθουσα με γιορτινή διάθεση.

Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας ήταν η επίσκεψη του Άγιου Βασίλη, που μοίρασε δώρα στους μικρούς μας φίλους, σκορπίζοντας χαρά και χαμόγελα.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη στήριξή τους.

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και μια χαρούμενη νέα χρονιά!

IMG 8746IMG 8723 IMG 8729IMG 8753IMG 8754IMG 8755

1ο Εγαστήριο Δεξιοτήτων: «Το σχολείο που ονειρεύομαι».

1ος Θεματικός κύκλος: « Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» Υποθεματική: «Εθελοντισμός Διαμεσολάβηση»- Τίτλος: «Το σχολείο που ονειρεύομαι».

IMG 20241007 113612 2 IMG 20241007 114234 2

ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ : Εξοικείωση με την ομάδα και κάνουμε την πρώτη παράλληλη ζωγραφική και στολίζουμε την τάξη μας με το πρώτο συλλογικό μας έργο.

1. IMG 20241009 094301 2 4. IMG 20241009 102935 3. IMG 20241009 101957 2. IMG 20241009 100431

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ : Συμβόλαιο ομάδας. «Καλημέρα» μια λέξη που λέμε στην αρχή της ημέρας. Ζωγραφίζουμε σε ποιους αγαπημένους μας λέμε καλημέρα.

2. εικόνα Viber 2024 10 14 15 38 54 700 3. εικόνα Viber 2024 10 14 15 38 52 502 4. εικόνα Viber 2024 10 14 15 38 53 318

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑΣ : Ανακάλυψη. UBUNTU που σε μια γλώσσα της Αφρικής σημαίνει  «υπάρχω γιατί  υπάρχουμε». Τα παιδιά ανακαλύπτουν τις ικανότητες και τα κατορθώματα τους για τα οποία είναι περήφανα.

IMG 20241017 114304 IMG 20241017 114413 IMG 20241017 114400 IMG 20241017 114340 IMG 20241017 114321

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ… : Οραματισμός. Πού μας οδηγούν οι ικανότητες μας; Ζωγραφίζουμε σε ομάδες την  χώρα των ονείρων μας.

1. IMG 20241021 113334 IMG 20241021 113051

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΦΙΛΙΑΣ : Ο ιστός της ομάδας μας: κάθε παιδί γράφει το όνομα του και λέει σε τι είναι καλός και θα μπορούσε να βοηθάει τους φίλους του.

1.εικόνα Viber 2024 12 06 15 04 43 825 2.εικόνα Viber 2024 12 06 15 04 39 009

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ: Τα παιδιά παρατηρούν ότι μια γωνιά της τάξης μας και συγκεκριμένα η βιβλιοθήκη έχει από καθόλου έως πολύ λίγη επισκεψιμότητα. Αποφασίζουν να κάνουν κάτι γι’ αυτό. Σχεδιάζουν την βιβλιοθήκη που ονειρεύονται παίρνοντας ιδέες από τις ζωγραφιές τους για την χώρα των ονείρων τους.



Λήψη αρχείου

E-Twinning: “PHYSIS Lab: The art of nature around the world”- 1η Δραστηριότητα Νοεμβρίου

1η Δραστηριότητα Νοεμβρίου: “STEAM Games and Experiments with Leaves: Games and experiments with Shadows and Light”

Τον Νοέμβριο, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε μια διαθεματική δραστηριότητα STEAM με θέμα τα φθινοπωρινά φύλλα, το φως και τις σκιές.

Φέραμε φύλλα στην τάξη, τα παρατηρήσαμε, τα ταξινομήσαμε ανάλογα με το χρώμα και το σχήμα τους και ξεκινήσαμε μια σειρά παιχνιδιών και πειραμάτων. Εξερευνήσαμε τις σκιές των φύλλων, σχεδιάσαμε τα περιγράμματά τους και δημιουργήσαμε μοναδικά έργα ζωγραφικής. Παίξαμε με τα χρώματα και τη φαντασία μας, φτιάχνοντας πίνακες και κατασκευές, όπου τα φύλλα έγιναν μέρος των δημιουργιών μας.

Μέσα από αυτά, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες της φυσικής, των μαθηματικών και της τέχνης, αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητά τους και την οικολογική τους συνείδηση.

Μπορείτε να απολαύσετε τη δουλειά των παιδιών μέσα από τα παρακάτω βίντεο!

 

Στολισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Σήμερα το σχολείο μας γέμισε χαρά και γιορτινή διάθεση! Τα παιδιά στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας και το κάθε στολίδι βρήκε τη δική του ξεχωριστή θέση στο δέντρο. Το αποτέλεσμα; Ένα δέντρο γεμάτο χρώματα, λάμψη και παιδικά χαμόγελα!

IMG 8339 IMG 8349 IMG 8336

462569558 1255361772351577 3717168120775818919 n

462581370 1127978892319748 1434148516728332248 n 462569487 442110175604390 3221839864833838832 n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και του Χρόνου!

Ανακαλύπτοντας τον κόσμο των σχημάτων!

Στο νηπιαγωγείο μας, οι μικροί μας εξερευνητές έκαναν ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο των σχημάτων! Ξεκινήσαμε με κάτι πολύ απλό αλλά σημαντικό: τις γραμμές. Γνωρίσαμε την ευθεία γραμμή, την τεθλασμένη ή ζιγκ-ζαγκ, και την καμπυλωτή, που την ονομάσαμε και κυματιστή. Μέσα από παιχνίδια και παρατηρήσεις, ανακαλύψαμε πώς κάθε γραμμή έχει τη δική της μοναδική κίνηση.viber image 2024 11 26 13 45 32 486

 

 

 

 

 

 

Έπειτα, οι γραμμές μας μεταμορφώθηκαν σε διάφορα σχήματα τετράγωνα, ορθογώνια, τρίγωνα και κύκλους!

viber image 2024 11 29 19 24 29 277 viber image 2024 11 26 13 45 31 459

 

 

 

 

 

 

 

Φυσικά, δεν μείναμε μόνο στη θεωρία! Παίξαμε διασκεδαστικά παιχνίδια, όπως κυνήγι θησαυρού για να βρούμε σχήματα στην τάξη, και φτιάξαμε υπέροχες κατασκευές.

viber image 2024 11 29 19 24 29 316 viber image 2024 11 26 13 45 03 212 viber image 2024 11 29 19 26 56 395 viber image 2024 11 29 19 24 29 397 viber image 2024 11 29 19 26 56 351

“Η τέχνη ξεκινά εκεί που συναντιούνται οι γραμμές και τα σχήματα.” – Άγνωστος

 

E-Twinning: “PHYSIS Lab: The art of nature around the world”

Ξεκίνησαν στο σχολείο μας οι δραστηριότητες του προγράμματος E-Twinning με τίτλο “PHYSIS Lab: The art of nature around the world”

Περιγραφή του Project:

Το PHYSIS Lab είναι μια συμμαχία αφιερωμένη στη βιώσιμη τέχνη, που φέρνει κοντά νηπιαγωγεία με αποστολή να ενώσουν δημιουργικές δυνάμεις για καλλιτεχνική έκφραση που σέβεται και προωθεί τη βιωσιμότητα. Μέσα από συνεργατικές προσπάθειες και αφοσίωση σε οικολογικές πρακτικές, το PHYSIS Lab στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα όρια της τέχνης, καλλιεργώντας παράλληλα μια βαθιά σύνδεση με το περιβάλλον.

Δραστηριότητα Οκτωβρίου:

Με μεγάλη μας χαρά ολοκληρώσαμε την πρώτη μας δραστηριότητα για το μήνα Οκτώβριο, όπου δημιουργήσαμε ένα «βάζο της φύσης» γεμάτο με φυσικά αντικείμενα, όπως φύλλα, πέτρες και λουλούδια από το περιβάλλον γύρω μας. Στη συνέχεια συγκρίναμε και ταξινομίσαμε αυτά τα αντικείμενα μαζί, παρατηρώντας ποια στοιχεία είναι τα πιο συνηθισμένα.

 

Στο ακόλουθο padlet μπορείτε να δείτε τις δημιουργίες και των άλλων σχολείων με τα οποία συνεργαζόμαστε στο συγκεκριμένο project.

Μετάβαση στο padlet.com

“Η αγάπη για τη φύση είναι η καλύτερη κληρονομιά που μπορούμε να αφήσουμε στα παιδιά μας.” – David Attenborough

Επέτειος Πολυτεχνείου 17 Νοεμβρίου

Την Παρασκευή 15 Νοέμβρη, βρεθήκαμε στο σχολείο μας για να γιορτάσουμε την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Ξαναζήσαμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο, τραγούδια και την ιστορία της “Ντενεκεδούπολης” σε κουκλοθέατρο  από παιδιά Δημοτικού.

462570297 1515198102514647 1669686913544920222 n 462578115 533284956250520 2989596332633569019 n 462547680 547344758278473 5823517739616843138 n

Με το σύνθημα “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία!” να αντηχεί μέσα μας, κλείσαμε τη μέρα, τιμώντας τον αγώνα για την ελευθερία και τη Δημοκρατία.

Physis Lab

αρχείο λήψης 3

Αγαπητοί γονείς, θα θέλαμε να μας βοηθήσετε στην αρχική αξιολόγηση για το πρόγραμμα e- Twinning 2024-25 , “Physis Lab”, (Η Τέχνη της Φύσης).

Ως μέρος του προγράμματος Physis Lab eTwinning, οι μαθητές θα εξερευνήσουν το φυσικό τους περιβάλλον και θα μάθουν για πόρους από άλλες περιοχές. Αυτό το πρόγραμμα ενθαρρύνει την οικολογική συνείδηση ​​χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά για τη δημιουργία συλλογικών έργων τέχνης. Κάθε νηπιαγωγείο θα ολοκληρώσει διασκεδαστικές «αποστολές» για να ζωντανέψει αυτές τις δημιουργίες.

Μπείτε λοιπόν στο παρακάτω λινκ για να συμπληρώσετε τις ερωτήσεις : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdlYefbxCrF-iGG6ln-lYNV5dNzTDeCimFsjLkeFCR458CkcQ/viewform

Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τις σκέψεις σας μαζί μας!

“Ο Ψαροτρομάρας”

b 45102 or PSAROTROMARAS TETRAGONO

Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024 μεταβήκαμε, με τα πόδια και τα δυο τμήματα του Νηπιαγωγείου μας στο Ομήρειο πνευματικό κέντρο Χίου, για να παρακολουθήσουμε την παράσταση με την τεχνική του Μαύρου θεάτρου από το Κου-κλοθέατρο Κρήτης με τίτλο «ο Ψαροτρομάρας».

b 45102 or PSAROTROMARAS TETRAGONO

Λίγα λόγια για το έργο

“Ο Ψαροτρομάρας” , ένα έργο γραμμένο από την Φρόσω Χατόγλου την δεκαετία του ’80. Πρόκειται για ένα παιδικό έργο διαχρονικό, βγαλμένο από την ζωή, όπου με έντεχνο και χιουμοριστικό τρόπο περνάει τα μηνύματα της δημοκρατίας, της αλληλεγγύης και της συνεργασίας! Τα ίδια τα παιδιά κατά την διάρκεια της παράστασης “νιώθουν” την αδικία και ουσιαστικά βοηθούν να επαναστατήσουν τα ψαράκια ενάντια στον Ψαροτρομάρα και τα σχέδια του να φτιάξει ένα μεγάλο παλάτι γκρεμίζοντας τα σπίτια τους στον βυθό της Ψαροχώρας.

b 43953 1

Το λυθρίνι, το μπαρμπούνι και η γόπα μαθαίνουν τα σχέδια του Ψαροτρομάρα. Μόνα τους ψάχνουν να βρουν μία λύση αλλά ο φόβος ότι θα τους κάνει μια χαψιά τα απογοητεύει ακόμα περισσότερο. Ώσπου στο δρόμο τους θα βρεθεί η γοργόνα. Θα τους βοηθήσει και θα τους παροτρύνει να ψαρέψουν τον Ψαροτρομάρα! Όλα τα ψαράκια στο βυθό θα κάνουν μία μεγάλη διαδήλωση στο βυθό βροντοφωνάζοντας με όλα τα παιδιά “Κάτω Ο Ψαροτρομάρας”!

b 37490 b 30844 or 01 1

Εκεί θα τα κρυφακούσει όλα η σουπιά και θα τα μαρτυρήσει στον Ψαροτρομάρα όπου εκείνος θα φυλακίσει τη Γοργόνα που βοήθησε να χαλάσουν τα σχέδιά του. Ακόμα και ο δικαστής παροτρύνει τα ψαράκια να μην κάνουν τίποτα και να μείνουν στα σπίτια τους. Ούτως ή αλλιώς ο Ψαροτρομάρας υποσχέθηκε ότι θα δώσει στα ψαράκια δουλειά! Μα οι μικροί μας φίλοι του βυθού, έχουν σπάσει πλέον τον φόβο τους, θα ψαρέψουν μαζί με την βοήθεια των παιδιών τον Ψαροτρομάρα και τη Σουπιά και θα ελευθερώσουν την Γοργόνα..!

Η ημέρα ήταν υπέροχη αν και είχε λίγο αεράκι, αλλά ο ήλιος μας ζέστανε και μας έκανε γλυκιά παρέα.

1 12 1

 

Τα παιδιά διασκέδασαν στην διαδρομή και τραγούδησαν πολλά τραγούδια, ευχαριστώντας τους οδηγούς που τους άφηναν να περάσουν την διάβαση.

 

1α 12α 1

Ευχαριστούμε και τους γονείς που μας συντρόφευσαν και μας πρόσεξαν στο δρόμο από και προς το σχολείο μας.

2β 11γ 1

 

Τα παιδιά παρακολούθησαν το θεατρικό με μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά και με γέλιο και πήραν τον δρόμο της επιστροφής, γεμάτη όμορφες αναμνήσεις και με χαμόγελα.

 

357

68

Ευχαριστούμε το Κου-κλοθέατρο Κρήτης για άλλη μια όμορφη και διαφορετική παράσταση που μας πρόσφερε, καθώς και για το βιβλίο που έκανε δώρο στο σχολείο μας για να το δούμε με τα παιδιά και τους ήρωες για να τους κάνουμε κουκλοθέατρο.

 

9 10

Και πάλι περάσαμε όμορφα, γιατί το πιο ωραίο σχολείο είναι το Νηπιαγωγείο!!!