Μαθαίνουμε παίζοντας

Το συγκεκριμένο παιχνίδι, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο κατανόησης και ονομασίας των συλλαβών, ανάλογα με τον τόνο που παίρνουν ( λήγουσα – παραλήγουσα – προπαραλήγουσα ) αλλά επεκτάθηκε και στην ονομασία των λέξεων ανάλογα με τον τονισμό τους ( οξύτονες – παροξύτονες – προπαροξύτονες ).

 

 

 

 

 

 

 

 

Την ώρα του μαθήματος της γλώσσας, τα παιδιά μοιράστηκαν σε 3 ομάδες των 6 ατόμων, τις οποίες επέλεξαν τα ίδια και ξεκινήσαμε να παίξουμε το παιχνίδι. Δόθηκαν σε κάθε ομάδα 20 τυχαίες λέξεις, όπου τα παιδιά καλούνταν να τοποθετήσουν την κάθε λέξη, αφού τη συλλαβίσουν και αφού συζητήσουν στην ομάδα και δουν σε ποια συλλαβή βρίσκεται ο τόνος,  στο κατάλληλο κουτί και να της δώσουν όνομα. Στο τέλος, μαζί με τα παιδιά, βρήκαμε τις λάθος λέξεις που είχαν τοποθετηθεί στα  λάθος κουτιά και συζητήσαμε τα λάθη μας!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Ο δρόμος δύσκολος, αλλά σημασία έχει ότι φτάσαμε στον προορισμό μας!!!

Τα παιδιά, το διασκέδασαν πολύ και συνεχίζουμε!!!!

 

                                                  

 

Τμήμα Β2,

Εκπαιδευτικός:  Γερούκη Ειρήνη

 

 


Αργυρόπουλος Αθανάσιος


Περισσότερες πληροφορίες

2 σχόλια

Ειρήνη Γερούκη · 22 Δεκεμβρίου 2021 στο 19:47

Ευχαριστώ πολύ κ. Βασίλη!!!

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΑΚΙΑΣ · 17 Νοεμβρίου 2021 στο 18:45

Συγχαρητήρια ! !

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς