Για άλλη μια χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αφορά τη διατροφική εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών. Συγκεκριμένα στο πρόγραμμα συμμετείχαν εθελοντικά κι έπειτα από σύμφωνη γνώμη των γονέων τους, μαθητές και μαθήτριες της Δ’ τάξης, οι οποίοι παρακολούθησαν δύο δίωρες διαδραστικές ομιλίες που πραγματοποιήθηκαν από δύο τετραμελείς ομάδες τελειόφοιτων φοιτητριών του Τμήματος Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας, Σχολή Επιστημών Υγείας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Το περιεχόμενο των ομιλιών περιελάμβανε:
1. Διατροφή και Ομάδες τροφίμων (Πείνα έναντι όρεξης. Πώς διαφοροποιούνται και διακρίνονται. Σημασία ισορροπημένης διατροφής, Τρόφιμα και Ομάδες Τροφίμων, Το πιάτο μου (My plate), Ζωγραφική)
2. Τι σημαίνει πρωινό. (Ισορροπημένες επιλογές πρωινού, Ζωγραφική Αφήγηση μαθητών/ μαθητριών σχετικά με το πρωινό τους γεύμα, Συζήτηση)
3. Εικόνα Σώματος (Διαφορετικοί τύποι σώματος και διαφορετικότητα, Επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εικόνα σώματος, Αποδοχή εαυτού, όλοι είμαστε διαφορετικοί, Συζήτηση)
4. Διατροφικός κύκλος (Τι είναι ο διατροφικός κύκλος, Νεοφοβία (τι είναι, πώς μπορούμε να την ξεπεράσουμε), Τρόποι διεύρυνσης διατροφικού κύκλου, Πολιτισμικές διατροφικές συνήθειες, Παιχνίδι ρόλων, Συζήτηση)
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον κατά την υλοποίηση του προγράμματος αφού έδειξαν ενεργή συμμετοχή, εξέφρασαν απορίες, επαναδιατύπωσαν και διόρθωσαν τις πρότερες αντιλήψεις που είχαν για διατροφικά ζητήματα. Έκαναν πράξη όσα ενδιαφέροντα σχετικά με την διατροφή τους αποκόμισαν, αφού από τις επόμενες μέρες υιοθέτησαν υγιεινό δεκατιανό τρώγοντας νόστιμες φρουτοσαλάτες.