8dimcha's blog

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Screenshot 3 2
Screenshot 3 2

Απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας για το έργο eTwinning: Mirror, mirror, tell me which artificial intelligence?

🤖 «Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?»

Μια Εθνική Ετικέτα Ποιότητας μέσα από μια  δημιουργική περιπέτεια τεχνητής νοημοσύνης από τους μαθητές της Ε’ τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χαϊδαρίου

Oι μαθητές των δύο τμημάτων της Ε’ τάξης ταξίδεψαν το προηγούμενο έτος στον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης μέσα από το ευρωπαϊκό έργο eTwinning «Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?». Με οδηγό την εκπαιδευτικό Έλλη Μαντζανά και συνοδοιπόρους 36 εκπαιδευτικούς και 340 μαθητές από όλη την Ευρώπη, οι μικροί μας εξερευνητές ανακάλυψαν πώς η τεχνολογία μπορεί να γίνει εργαλείο δημιουργίας, συνεργασίας και έκφρασης.

 Μαθαίνοντας με τεχνολογία και φαντασία

Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με εργαλεία Web 2.0 και Web 3.0, δημιούργησαν εκπαιδευτικό υλικό, έκαναν έρευνα και δούλεψαν σε ομάδες. Έμαθαν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με ασφάλεια και υπευθυνότητα, καλλιεργώντας τον ψηφιακό τους γραμματισμό.

🔍 STEAM, διερεύνηση και βιωματική μάθηση

Το έργο ενσωμάτωσε τη μέθοδο STEAM, με δραστηριότητες που συνδύασαν επιστήμη, τεχνολογία, μηχανική, τέχνες και μαθηματικά. Οι μαθητές εφάρμοσαν πρακτικές διερευνητικής και βιωματικής μάθησης, αναπτύσσοντας την κριτική τους σκέψη και τη δημιουργικότητα.

🗣️ Αγγλικά με σκοπό και ενσυναίσθηση

Μέσα από αυθεντικές επικοινωνιακές δραστηριότητες, οι μαθητές παρουσίασαν τον εαυτό τους στα αγγλικά, δημιούργησαν άβαταρ και σούπερ-ήρωες, σχεδίασαν λογότυπα και αφίσες, και συμμετείχαν σε δράσεις όπως η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών και η Ημέρα Unity κατά του σχολικού εκφοβισμού. Η χρήση της αγγλικής γλώσσας έγινε φυσική και ουσιαστική, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους και το αίσθημα της ομαδικότητας.

🧠 Τεχνητή Νοημοσύνη με σοφία και παιχνίδι

Οι μαθητές γνώρισαν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και εκπαιδεύτηκαν στην ορθή και σοφή χρήση τους μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες. Έμαθαν τον κώδικα Morse, πειραματίστηκαν με επαυξημένη πραγματικότητα και ανακάλυψαν πώς η τεχνολογία μπορεί να υπηρετεί τη μάθηση με φαντασία και ευθύνη.

Το έργο αυτό δεν ήταν απλώς μια εκπαιδευτική δράση. Ήταν μια εμπειρία που άνοιξε ορίζοντες, ενίσχυσε δεξιότητες και έδωσε φωνή στους μαθητές μας σε ένα ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό τοπίο. Και το πιο σημαντικό; Τους έδειξε πως η τεχνολογία, όταν χρησιμοποιείται με σύνεση και δημιουργικότητα, μπορεί να γίνει καθρέφτης του καλύτερου μας εαυτού.

Screenshot 2 1

s

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων