Οι μαθητές των δύο Τμημάτων της Ε’ Τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χαϊδαρίου συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό εργο eTwinning « Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?» . 36 εκπαιδευτικοί και 340 μαθητές από Ευρωπαϊκές Χώρες έλαβαν μέρος στο έργο, στο οποίο οι μαθητές μας εργάστηκαν με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Έλλη Μαντζανά.
Στα πλαίσια του έργου με επίκεντρο την Τεχνητή Νοημοσύνη, οι μαθητές εξασκήθηκαν σε διάφορα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογίες Web 2.0 και Web 3.0, και χρησιμοποίησαν αυτά τα εργαλεία για έρευνα και παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού ατομικά ή και σε Ομάδες. Οι μαθητές καλλιέργησαν τον ψηφιακό γραμματισμό μαθαίνοντας να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με ασφάλεια και υπευθυνότητα.
Οι μαθητές επίσης εφάρμοσαν τις πρακτικές της διερευνητικής μάθησης και της μεθόδου STEAM, η οποία περιλαμβάνει δραστηριότητες σχετικές με την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική, τις τέχνες και τα μαθηματικά, υιοθετώντας επίσης αρχές της βιωματικής μάθησης. Επιπλεόν, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες του 21ου αιώνα μέσω της ενίσχυσης της κριτικής τους σκέψης, και της δημιουργικότητας.
Τέλος, ενισχύθηκε η αυτοπεποίθηση των μαθητών στη χρήση της αγγλικής γλώσσας και το αίσθημα της ομαδικότητας, το οποίο απορρέει από τη φυσική χρήση της ξένης γλώσσας για επικοινωνιακούς σκοπούς.
Πιό συγκεκριμένα, οι μαθητές παρουσίασαν τον εαυτό τους στα αγγλικά, δημιούργησαν άβαταρ, σούπερ-ήρωες, λογότυπα και αφίσες του έργου, έμαθαν να χρησιμοποιούν τον κώδικα Morse, συμμετείχαν στην Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών και την Ημέρα Unity (κατά του σχολικού εκφοβισμού), χρησιμοποίησαν εργαλεία επαυξημένης πραγματικότητας για εκπαιδευτικούς σκοπούς και γνώρισαν διάφορα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.
Μέσα από τις παιγνιώδεις δραστηριότητες του έργου οι μαθητές εκπαιδεύτηκαν στην ορθή και σοφή χρήση των εργαλείων της τεχνητής νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς σκοπούς.