Διακρίσεις του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χαϊδαρίου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Stem 2024
Φέτος ολοκληρώνονται δύο χρόνια από τη δράση του Εθελοντικού Ομίλου Ρομποτικής Robostem του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χαϊδαρίου με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Έλλη Μαντζανά – Πρέσβειρα Scientix,όπου 11 Ομάδες μαθητών του σχολείου εξασκούνται στη ρομποτική με σκοπό τη συμμετοχή τους σε Διαγωνισμούς και Φεστιβάλ Ρομποτικής και Stem.Επιπλέον, στις 7 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε δια ζώσης επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των Δημοτικών Σχολείων Χαϊδαρίου από την Έλλη Μαντζανά σχετικά με Διαγωνισμούς και Δράσεις Stemκαι ρομποτικής και πρόκειται να ακολουθήσουν κι άλλες ευρύτερες επιμορφώσεις προκειμένου να μεταδοθεί η μεθοδολογία stemσε ακόμη περισσότερους εκπαιδευτικούς της Δημόσιας Α/θμιας Εκπαίδευσης.
Στα πλαίσια αυτής της δράσης, 16 μαθητές των Τμημάτων Δ1 και Δ2 συμμετείχαν με τις Ομάδες Robofriends, Robogirls και Robowinners στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Stem 2024 στις 30 Μαρτίου με την Ανοικτή Κατηγορία: «Μεσόγειος – Πηγή Ζωής και Πολιτισμού» και έλαβαν τα Βραβεία της Ομαδικότητας και της Σύλληψης Ιδέας. Οι μαθητές κατασκεύασαν μακέτες με θέμα τη βιώσιμη ανάπτυξη της Μεσογείου, αναπτύσσοντας τις θεματικές των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, του ιατρείου των θαλάσσιων ζώων και του εργοστασίου ανακύκλωσης πλαστικών συσκευασιών παρουσιάζοντας τους αντίστοιχους μηχανισμούς και οι 3 Ομάδες βραβεύτηκαν με ειδικό Βραβείο για την καινοτομία και την πρωτοτυπία των μηχανισμών τους.
Στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Stem2024 επίσης έλαβαν μέρος στις 31 Μαρτίου 14 μαθητές του Τμήματος ΣΤ1 με τη Δράση «1821-Επανάσταση στην Εκπαίδευση» και τις Ομάδες Roborks, Astrabotsκαι Cryptoners. Οι μαθητές έλαβαν Επαίνους για την εξαιρετική τους εμφάνιση και παρουσίασαν τα ειδικά ρομπότ – τύμπανα, MaxBotκαι Εκσκαφέα και τις λειτουργίες τους.
Με όχημα μας την αφοσίωση στις δράσεις ρομποτικής συνεχίζουμε το έργο μας και συγχαίρουμε τους μαθητές για την ομαδικότητα, τον ενθουσιασμό και τις δεξιότητες stemπου κατέκτησαν ευχόμενοι να ανταποκρίνονται πάντα στις απαιτητικές προκλήσεις της ρομποτικής εκπαίδευσης με τον ίδιο δυναμισμό!
ΣΤ’ ΤΑΞΗ
ΣΤ1 ΤΑΞΗ
ΣΤ1′ ΤΑΞΗ
Δ ΤΑΞΗ
Δ ΤΑΞΗ
Δ ΤΑΞΗ
Δ ΤΑΞΗ