Μαζί για το Περιβάλλον: Νηπιαγωγείο και Α’ Δημοτικού Ενώνουν τις Δυνάμεις τους
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, το Νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε για ακόμα μια φορά το Δημοτικό Σχολείο, συνεχίζοντας τις όμορφες δράσεις μετάβασης και συνεργασίας των παιδιών.
Ξεκινήσαμε την επίσκεψή μας προσφέροντας στη δασκάλα της Α’ Δημοτικού μια όμορφη κατασκευή που φτιάξαμε στο σχολείο μας. Μοιράσαμε σε όλες τις τάξεις, ψηφιακές αφίσες με οδηγίες για την προστασία των δασών, τις οποίες σχεδιάσαμε στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος για το δάσος που υλοποιήσαμε φέτος.
Στη συνέχεια στην τάξη της πρώτης Δημοτικού, η δασκάλα πραγματοποίησε μια εξαιρετική παρουσίαση για το περιβάλλον, η οποία έγινε η αφορμή για μια πολύ ζωντανή συζήτηση στην οποία συμμετείχαν ενεργά όλοι οι μαθητές.
Αμέσως μετά, τα νήπια και οι μαθητές της Α’ τάξης χωρίστηκαν σε μεικτές ομάδες. Δουλεύοντας μαζί, ένωσαν τη φαντασία τους και έφτιαξαν υπέροχες αφίσες με μηνύματα για την προστασία της θάλασσας, συμμετέχοντας στη σχετική δράση του Δημοτικού.
Τα νήπια επέστρεψαν στο σχολείο γεμάτα ενθουσιασμό, ικανοποίηση και υπερηφάνεια για τις δημιουργίες τους. Μέσα από το ομαδικό παιχνίδι και τη συνεργασία με τα μεγαλύτερα παιδιά, ένιωσαν τη σιγουριά ότι το Δημοτικό είναι ένας χώρος δημιουργίας και συνεργασίας, κάνοντας ένα ακόμη μικρό βήμα για να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μελλοντικό τους σχολείο.
















































































































