2 Απριλίου! Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου!
«Φύτεψε ιστορίες και ο κόσμος θα ανθίσει» είναι το φετινό μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου.
Τα παιδιά, μέσα από θεατρικό παιχνίδι και αυτοσχεδιασμό, «φύτεψαν» τις δικές τους ιδέες, τις αποτύπωσαν σε ζωγραφιές και πρόσθεσαν λόγια, δημιουργώντας το παραμύθι «Χάθηκαν τα βιβλία».
Το παραμύθι μετατράπηκε σε ψηφιακό βιβλίο, δίνοντας στα παιδιά τη χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας.
Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο…
Μια ξεχωριστή επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα το Νηπιαγωγείο μας στο Δημοτικό Σχολείο! Οι μικροί μας μαθητές αναβίωσαν το έθιμο ψάλλοντας τα κάλαντα του Λαζάρου, ενώ παράλληλα έκαναν ένα σπουδαίο βήμα για την ομαλή μετάβασή τους στο νέο τους σχολείο.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης τα νήπια γνώρισαν τους χώρους και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού, διώχνοντας κάθε φόβο για το άγνωστο, συνάντησαν με μεγάλη χαρά τους περσινούς τους συμμαθητές, αλλά και τα μεγαλύτερα αδέρφια τους που τα υποδέχτηκαν με αγκαλιές, μπήκαν στην τάξη της Α’ Δημοτικού, κάθισαν στα θρανία και είδαν πώς γίνεται το μάθημα.
Τα παιδιά επέστρεψαν στο Νηπιαγωγείο γεμάτα ενθουσιασμό, χαρά και υπερηφάνεια που κατάφεραν να σταθούν ως «μεγάλοι μαθητές» δίπλα στα αδέρφια και τους παλιούς τους φίλους.
Συμμετοχή σε «Μαραθώνιο Ανάγνωσης»
Το σχολείο μας συμμετείχε στον 7ο «Μαραθώνιο Ανάγνωσης» των Εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας που προάγει τη γνωριμία με τη λογοτεχνία μέσα από δημιουργικές δράσεις.
Διαβάσαμε τα βιβλία της συγγραφέως Αγγελικής Δαρλάση:
- «Ο πρώτος μου Κάρολ: Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων»
- «Το παιδί και το άγαλμα του Άντερσεν»,
- «Η Ελιά»
γνωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο το έργο της συγγραφέως και συμμετέχοντας σε δραστηριότητες φιλαναγνωσίας
Επιπλέον, τα παιδιά συμπλήρωσαν φύλλα δραστηριοτήτων τα οποία επιστρέψαμε, συμμετέχοντας έτσι στην κλήρωση του διαγωνισμού.
Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη
Την Παρασκευή 13-3-2026 πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης μας, στο πλαίσιο των δράσεων φιλαναγνωσίας του σχολείου μας.
Τα παιδιά ξεναγήθηκαν από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης και γνώρισαν από κοντά το χώρο των βιβλίων, το παιδικό τμήμα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους πολίτες. Ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας της βιβλιοθήκης, έμαθαν πώς γίνεται ο δανεισμός βιβλίων και συζήτησαν για τη σημασία της ανάγνωσης στη ζωή μας.
Στη συνέχεια, συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον σε πρόγραμμα φιλαναγνωσίας.
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία, που ενίσχυσε την αγάπη των παιδιών για το βιβλίο και την ανάγνωση.
«Ο Δρακόμονοκερος Ευτύχης»: Το ψηφιακό παραμύθι του Νηπιαγωγείου μας!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας έγιναν μικροί συγγραφείς: φάντάστηκαν την ιστορία και ζωγράφισαν το μαγικό δάσος και τα ζώα του. Στη συνέχεια, σε μια υπέροχη συνεργασία, η εικονογράφος Ευτυχία Στυλιανέα σχεδίασε τον κεντρικό μας ήρωα, τον Ευτύχη.
Όλες οι δημιουργίες ενώθηκαν ψηφιακά στο Book Creator και το βιβλίο μας ειναι έτοιμο να το διαβάσετε!
Πατήστε πάνω στην εικόνα
Επίσκεψη εικονογράφου στο σχολείο μας
Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την εικονογράφο παιδικών βιβλίων κα Ευτυχία Στυλιανέα – Στυλιανίδη, η οποία παρουσίασε στα παιδιά βιβλία που έχει εικονογραφήσει και τους μίλησε για τη δουλειά της. Τα παιδιά είχαν προετοιμάσει ερωτήσεις και συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συζήτηση, μαθαίνοντας πολλά για τον κόσμο των βιβλίων και της εικονογράφησης.
Στη συνέχεια, όλοι μαζί δημιουργήσαμε έναν φανταστικό ήρωα! Τα παιδιά πρότειναν τα χαρακτηριστικά του και η εικονογράφος τον σχεδίασε όπως ακριβώς τον φαντάστηκαν. Έτσι γεννήθηκε ο «Ευτύχης», ένας ξεχωριστός δρακομονόκερος με σώμα δράκου και κεφάλι μονόκερου!
Της υποσχεθήκαμε πως θα δημιουργήσουμε το δικό μας παραμύθι με πρωταγωνιστή τον Ευτύχη και θα την καλέσουμε ξανά για να μας βοηθήσει στην εικονογράφησή του.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ανταλλαγή δώρων, καθώς η εικονογράφος χάρισε στο σχολείο μας βιβλία που έχει εικονογραφήσει και τα παιδιά της πρόσφεραν ένα αναμνηστικό δώρο που είχαν ετοιμάσει με πολλή αγάπη!
6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Είναι μια σημαντική ημέρα αφιερωμένη στην ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια του σεβασμού και της αποδοχής μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός δεν εκφράζονται μόνο με σωματική βία. Μπορεί να εμφανιστούν μέσα από κοροϊδίες, αποκλεισμό, απειλές, άσχημα σχόλια ή ακόμη και μέσω του διαδικτύου.
Στο σχολείο μας πιστεύουμε στη φιλία, τη συνεργασία και την καλοσύνη. Μαθαίνουμε να ακούμε ο ένας τον άλλον, να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα και να λύνουμε τις διαφορές μας με διάλογο και αγάπη.
Μέσα από την κοινωνική ιστορία «Ο νταής και το θύμα» τα παιδιά προβληματίστηκαν, μοιράστηκαν τις σκέψεις τους και, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες δράσεις και δημιουργικές δραστηριότητες, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας εξέφρασαν αυτά τα μηνύματα στην πράξη, καλλιεργώντας την αποδοχή, την ενσυναίσθηση και την ειρηνική συνύπαρξη.
Τα παιδιά του ολοήμερου έστειλαν επίσης το δικό τους μήνυμα υπέρ της φιλίας, της αποδοχής και της συνεργασίας, με αφορμή το παιγνιδοτράγουδο “Μήλα γύρω γύρω στη μέση πορτοκάλι”.
Ας γίνουμε όλοι μέρος της αλλαγής και ας δημιουργήσουμε ένα σχολείο γεμάτο ασφάλεια, χαμόγελα και σεβασμό για κάθε παιδί.
«Ταξίδι στο διάστημα – ηλιακό σύστημα»
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ταξίδι στο διάστημα – ηλιακό σύστημα» υλοποίησε στο Νηπιαγωγείο μας η εμψυχώτρια – συγγραφέας κυρία Πέννυ Χατζηευστρατίου Μιχελινάκη στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων STEM και η ΓΗ γυρίζει.
Τα παιδιά ταξίδεψαν στο διάστημα είδαν πώς είναι το ηλιακό μας σύστημα και οι απόμακροι πλανήτες. Αν και είναι σκοτεινά, βρήκαν τον τρόπο να δουν και εξωγήινους, και μετεωρίτες και αστέρια και τον ήλιο.
Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και τους πειραματισμούς τους δόθηκε η ευκαιρία να αποκτήσουν γνώση για τις βασικές έννοιες που σχετίζονται με το φως στο ηλιακό σύστημα αλλά και βασικές αρχές STEM.
Στο τέλος η εισηγήτρια μας προσέφερε ως δώρο το νέο παιδικό βιβλίο της «Ιστορίες γεμάτες φως».
Την ευχαριστούμε θερμά!
Εργαστήριο δεξιοτήτων: STEAM και η ΓΗ γυρίζει…
Μέσα από το εργαστήριο δεξιοτήτων «STEAM και η ΓΗ γυρίζει…», ξεκινήσαμε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο απέραντο διάστημα! Γίναμε για λίγο μικροί επιστήμονες, αφήσαμε τη φαντασία μας ελεύθερη και ανακαλύψαμε τα μυστικά του σύμπαντος.
Η περιπέτειά μας ξεκίνησε με τον πιο όμορφο τρόπο:
Γίναμε ζευγαράκια και παίξαμε, ακούγοντας την υπέροχη μουσική του Μότσαρτ. Ψάξαμε σε κάθε γωνιά της τάξης για να ανακαλύψουμε κρυμμένες κάρτες με τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος και συζητήσαμε τι ξέρουμε για το διάστημα…
Γνωρίσαμε τους πλανήτες, μέσα από την ψηφιακή εφαρμογή της NASA, μάθαμε τα ονόματά τους και μεταμορφωθήκαμε οι ίδιοι σε πλανήτες, αποτυπώνοντας τις τροχιές τους με το σώμα και την κίνησή μας! Τέλος με απλά υλικά φτιάξαμε τους δικούς μας πυραύλους…
Γνωρίσαμε τον λαμπερό Ήλιο μέσα από βίντεο προσομοίωσης, διαβάσαμε το βιβλίο του Φίλιππου Μανδηλαρά “Ο Φαέθοντας και το άρμα του Ήλιου” και βάλαμε στη σειρά εικόνες από την ιστορία .
Μέσα από πειράματα και προσομοιώσεις, λύσαμε το μυστήριο της Μέρας και της Νύχτας!

Ανακαλύψαμε πώς αλλάζουν οι εποχές, ζωγραφίσαμε την αγαπημένη μας εποχή και αφού λύσαμε αινίγματα βοηθήσαμε το ρομπότ beebot να φτάσει στην εποχή που πρέπει.

Γίναμε αστροναύτες, προσγειωθήκαμε στο φεγγάρι και είδαμε το γεμάτο κρατήρες τοπίο. Με σοκολατένια μπισκότα μάθαμε τις φάσεις της σελήνης και απολαύσαμε το υπέροχο παραμύθι «Ο Φεγγαροσκεπαστής» του ΠΙΜΠΑΡΕ ΕΡΙΚ .
Στο τέλος του ταξιδιού μας, γίναμε μια μεγάλη ομάδα! Συζητήσαμε πόσες σπουδαίες γνώσεις αποκτήσαμε και φτιάξαμε όλοι μαζί μια φανταστική αφίσα του διαστήματος!














































































