Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Είναι μια σημαντική ημέρα αφιερωμένη στην ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια του σεβασμού και της αποδοχής μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός δεν εκφράζονται μόνο με σωματική βία. Μπορεί να εμφανιστούν μέσα από κοροϊδίες, αποκλεισμό, απειλές, άσχημα σχόλια ή ακόμη και μέσω του διαδικτύου.

Στο σχολείο μας πιστεύουμε στη φιλία, τη συνεργασία και την καλοσύνη. Μαθαίνουμε να ακούμε ο ένας τον άλλον, να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα και να λύνουμε τις διαφορές μας με διάλογο και αγάπη.
Μέσα από την κοινωνική ιστορία «Ο νταής και το θύμα» τα παιδιά προβληματίστηκαν, μοιράστηκαν τις σκέψεις τους και, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες δράσεις και δημιουργικές δραστηριότητες, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας εξέφρασαν αυτά τα μηνύματα στην πράξη, καλλιεργώντας την αποδοχή, την ενσυναίσθηση και την ειρηνική συνύπαρξη.


Τα παιδιά του ολοήμερου έστειλαν επίσης το δικό τους μήνυμα υπέρ της φιλίας, της αποδοχής και της συνεργασίας, με αφορμή το παιγνιδοτράγουδο “Μήλα γύρω γύρω στη μέση πορτοκάλι”.

Ας γίνουμε όλοι μέρος της αλλαγής και ας δημιουργήσουμε ένα σχολείο γεμάτο ασφάλεια, χαμόγελα και σεβασμό για κάθε παιδί.