Στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της ανάγκης για αναβάθμιση του σχολικού χώρου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ανέλαβαν μια σπουδαία αποστολή: να δημιουργήσουν μια πράσινη γωνιά στον υπαίθριο χώρο του νηπιαγωγείου.
Όλα ξεκίνησαν όταν τα παιδιά παρατήρησαν το σχολικό μας περιβάλλον και διαπίστωσαν ότι η αυλή μας χρειαζόταν πράσινο. Αντί όμως να μείνουν απλοί παρατηρητές, συζήτησαν, κατέθεσαν προτάσεις, και πήραν μια κοινή, απόφαση να δράσουν…

Για να πετύχει το σχέδιό τους, οι μικροί μας «ενεργοί πολίτες» ήξεραν ότι χρειάζονται συμμάχους. Ετοίμασαν ένα γράμμα -πρόσκληση προς τους γονείς, ζητώντας τη βοήθεια τους. . Η άμεση και συγκινητική ανταπόκρισή των γονέων με τη συγκέντρωση φυτών, χώματος και εργαλείων ήταν ένα μεγάλο μάθημα συνεργασίας για τα παιδιά μας

Η ημέρα της υλοποίησης ήταν μέρα χαράς! Τα παιδιά χωρίστηκαν σε υποομάδες και έπιασαν δουλειά. Καθάρισαν τη γωνιά από τα σκουπίδια, έσκαψαν με προσοχή το χώμα για να μαλακώσει, φύτεψαν τη λεμονιά μας και τα λουλούδια, και ολοκλήρωσαν με το πότισμα. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, έμαθαν να συνεργάζονται στενά και να σέβονται τη φύση!

Η δράση μας δεν τελειώνει εδώ. Η πράσινη γωνιά ανήκει στα παιδιά που έχουν αναλάβει ένα καθημερινό πρόγραμμα φροντίδας και ποτίσματος!
Στο τέλος δημιουργήσαμε ψηφιακή αφίσα ! Στα άκρα της θα δείτε τη θεαματική αλλαγή της γωνιάς («Πριν» και «Μετά»), ενώ στο κέντρο, τα ίδια τα παιδιά ζωγράφισαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο όλη τη διαδρομή και τις προσπάθειές τους.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους γονείς για τη στήριξη. Μαζί, μαθαίνουμε στα παιδιά μας να είναι οι ενεργοί πολίτες του αύριο!!!