Μαθαίνουμε στα παιδιά το “ασφαλές διαδίκτυο”
Με μια παγκόσμια προσέγγιση που καθοδηγείται από την κοινότητα, η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου ενθαρρύνει όλους να ενωθούν και να παίξουν τον ρόλο τους. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνει αυτό:
- Τα παιδιά και οι νέοι μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός καλύτερου διαδικτύου με το να είναι ευγενικοί και να σέβονται τους άλλους στο διαδίκτυο, προστατεύοντας τη φήμη τους στο διαδίκτυο (και των άλλων) και αναζητώντας θετικές ευκαιρίες για δημιουργία, συμμετοχή και κοινή χρήση στο διαδίκτυο.
- Οι γονείς και οι φροντιστές διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην ενδυνάμωση και την υποστήριξη των παιδιών να χρησιμοποιούν την τεχνολογία υπεύθυνα, με σεβασμό, κριτική και δημιουργική, είτε διασφαλίζοντας έναν ανοιχτό διάλογο με τα παιδιά τους, εκπαιδεύοντάς τα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με ασφάλεια και θετικά, είτε ενεργώντας ως ψηφιακά πρότυπα.
- Οι δάσκαλοι, οι εκπαιδευτικοί και οι κοινωνικοί λειτουργοί μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός καλύτερου διαδικτύου εξοπλίζοντας τους μαθητές και τους μαθητές τους με δεξιότητες ψηφιακής παιδείας και αναπτύσσοντας τις δεξιότητές τους κριτικής σκέψης, που θα τους επιτρέψουν να πλοηγηθούν καλύτερα στον διαδικτυακό κόσμο. Μπορούν να τους εξουσιοδοτήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο, να κάνουν στοχευμένες επιλογές στο διαδίκτυο και να δώσουν ένα προσωπικό παράδειγμα θετικής διαδικτυακής συμπεριφοράς για τους μαθητές και τους μαθητές τους. [Πηγή:https://saferinternet4kids.gr/nea/sid2024_news/ ].
Προγραμματίζω στο Νηπιαγωγείο
Τα παιδιά κάνουν τα πρώτα βήματα στον Προγραμματισμό μέσω της πλατφόρμας προγραμματισμού Run Marco All Can Code. Τα παιδιά εισάγονται στον προγραμματισμό με πλακίδια (blogs) ο οποίος είναι ένα προπαρασκευαστικό στάδιο του απλού προγραμματισμού, πριν διδαχθεί με τη μορφή εντολών σε κείμενο. Τα νήπια επίσης εξοικιώνονται με τη λογική της δοκιμής και του λάθους (trial and error).
Έναρξη Δανειστικής βιβλιοθήκης!
Σήμερα Παρασκευή ξεκινά η δανειστική βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο μας, με σκοπό την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, των γλωσσικών δεξιοτήτων (ενεργή ακρόαση/φωνολογική ενημερότητα), την ενίσχυση της ευφυίας, της φαντασίας και κυρίως προτροπή για την ενασχόληση των παιδιών με δημιουργικό τρόπο μακριά από οθόνες. Μέσα στην τσαντούλα με το βιβλίο έχουν δοθεί οδηγίες για το πως θα μπορέσετε να βοηθήσετε εσείς οι γονείς τα παιδάκια σας να είναι συνεπείς στην επιστροφή του, πως να αγαπήσουν την διαδικασία “ανάγνωσης” του βιβλίου και επίσης να μάθουν πως μπορούν να επεξεργαστούν τις ιστορίες που άκουσαν (ζωγραφίζοντας αν θέλουν ότι τους έκανε περισσότερο εντύπωση στην ιστορία που διαβάσατε). Επίσης δώθηκαν οδηγίες για την προσοχή που οφείλουμε να δίνουμε σε κάτι που δανειζόμαστε και την υποχρέωση να το επιστρέψουμε όπως το παραλάβαμε!
Σας ευχόμαστε καλά ταξίδια στο μαγικό κόσμο του βιβλίου!!!
Καλές γιορτές!!!
Η Προισταμένη και το εκπαιδευτικό προσωπικό, σας ευχόμαστε Χρόνια πολλά, Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2024 σε σας και στις οικογένειες σας !!!
Ενημερωτική Συνάντηση γονέων!
Την Τετάρτη 6/12/2023 και ώρα 16.30-18.30 μ.μ θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση γονέων από την Προισταμένη και τις Νηπιαγωγούς. Τα θέματα που θα απασχολήσουν κατά κύριο λόγο στη συνάντηση είναι:
- Ενημέρωση των γονέων για συμμετοχή των παιδιών σε πρόγραμμα eTwinning
- Ενημέρωση για τον ΕΚΛ
- Ενημέρωση για την πρόοδο και την εξέλιξη των μαθητών με την ολοκλήρωση του Α’ τριμήνου.
Θεατρική παράσταση ” Τρεις και ο Αίσωπος”
Παρακολουθήσαμε στο Νηπιαγωγείο τη θεατρική παράσταση “Τρεις και ο Αίσωπος” από την ομάδα “Μικρός Βορράς.
Ο Αίσωπος είναι ένας αιώνιος παραμυθάς, ο κορυφαίος αφηγητής και
δάσκαλος, που χιλιάδες χρόνια μετά την εποχή του, παραμένει μοντέρνος,
επίκαιρος και πανανθρώπινος.
Στην παράσταση “Τρεις… κι ο Αίσωπος!”, τρεις ηθοποιοί επί σκηνής
μεταμορφώνονται κάθε φορά σε διαφορετικούς χαρακτήρες για να
εμψυχώσουν και να αφηγηθούν τους τέσσερις μύθους.
Κάθε μύθος αναπαρίσταται με ένα διαφορετικό είδος θεάτρου (θέατρο
φόρμας, μουσικό θέατρο, κουκλοθέατρο, θέατρο με μάσκα), προκειμένου να
εισάγει τα παιδιά στον πλούτο και την ποικιλία των μέσων με τα οποία
μπορεί να λεχθεί μια ιστορία.
Τα παιδιά απόλαυσαν την παράσταση! Ευχαριστούμε την ομάδα του Μικρού Βορρά που για μια ακόμη φορά μας παρουσίασαν κάτι διαφορετικό!
Θεατρική παράσταση “ο ραφτάκος των λέξεων”
Σήμερα στο Νηπιαγωγείο τα παιδιά παρακολουθήσανε την θεατρική παράσταση “ο ραφτάκος των λέξεων”. Πρόκειται για την ιστορία του ραφτάκου μιας μικρής πόλης, ο οποίος ήταν μοναδικός επειδή αγαπούσε πάρα πολύ τη δουλειά του και φρόντιζε με μεγάλη προσοχή τους πελάτες του. Τα ρούχα του ραφτάκου ήταν πανέμορφα και ταιριαστά για κάθε περίσταση. Το πιο σπουδαίο ήταν, πως όποιος τα φορούσε τον χειμώνα ζεσταινόταν, ενώ το καλοκαίρι δροσίζονταν. Ο ραφτάκος αυτός, όμως, είχε ένα μυστικό. Δεν χρησιμοποιούσε νήματα για να πλέκει πουλόβερ, μπλούζες, παντελόνια, παλτό, γιακάδες, φορέματα και σκουφιά. Όχι. Χρησιμοποιούσε ένα άλλο υλικό. Πολύ πιο ισχυρό. Χρησιμοποιούσε λέξεις. Έπλεκε το Λ με το Ο, το Θ με το Ι και το Ξ με το Ω. Στα ρούχα του χειμώνα χρησιμοποιούσε λέξεις ζεστές, όπως φιλί, αγκαλιά, σόμπα, φωτιά, ενώ στα καλοκαιρινά ρούχα λέξεις δροσερές, όπως νερό, δροσιά, αεράκι, πάγος… Κι όλοι οι κάτοικοι αυτής της μικρής πόλης ήταν πάντα πολύ ευτυχισμένοι με τα ρούχα που τους ετοίμαζε με τόση αγάπη ο ραφτάκος τους… Όμως, τα χρόνια πέρασαν και η πόλη μεγάλωσε και ψηλά κτίσματα υψώθηκαν εκεί που άλλοτε υπήρχαν αλάνες και χαμηλά γραφικά σπιτάκια, και τα αυτοκίνητα έκαναν την εμφάνισή τους στους δρόμους και οι άνθρωποι απομονώθηκαν στα σπίτια τους και στον κόσμο τους ο κάθε ένας μόνος του και άρχισαν να αγοράζουν μόνο έτοιμα ρούχα, ρούχα της μόδας και ξέχασαν τελικά τον ραφτάκο… Ώσπου, μια μέρα ξαφνικά, ήρθε βαρύς χειμώνας και έπεφτε χιόνι πολύ. Και όλοι κρύωναν και δεν μπορούσαν να ζεσταθούν. Και τότε μια γιαγιά θυμήθηκε τα πολύ ζεστά ρούχα που κάποτε της είχε πλέξει ο ραφτάκος…
Τα παιδιά μας ενθουσιάστηκαν με την παράσταση!!! Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα του “Μικρού Βορρά” για την πολύ ωραία παράσταση!
Πρόσφατα σχόλια