Διαβάζουμε το παραμύθι ” Η κυρία Δημοκρατία ” της Κωνσταντίνας Αρμενάκου.

Μιλάμε για τη δημοκρατία και τη δικτατορία. Ποια είναι καλύτερη; Πού θέλουμε να ζούμε;


Βρίσκουμε υλικό στο διαδίκτυο για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Συζητάμε για το τι έγινε εκείνη την ημέρα.
Ακούμε τραγούδια


Ο δρόμος
Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
Ζωγραφίζουμε την κυρά Δημοκρατία και την κυρά Δικτατορία.

Μαθαίνουμε το γράμμα Δ,δ.
Ο Δακρυσμένος Δράκος

Μιλήσαμε για το Γιάννη Γαϊτη και τους πίνακες που έχει ζωγραφίσει. Μέσα από αυτούς είπαμε την ιστορία του Πολυτεχνείου.

Προσπαθήσαμε να σκεφτούμε τι σκέφτεται ο στρατιώτης που οδηγεί το τανκ και ο φοιτητής που είναι στην καγκελόπορτα του Πολυτεχνείου.

Φωνάξαμε με όλη μας τη δύναμη ” Ψωμί,παιδεία, ελευθερία”

Διαβάσαμε τη “Ντενεκεδούπολη”
Ντενεκεδούπολη κουκλοθέατρο
Ντενεκεδούπολη τραγούδι
και παίξαμε κουκλοθέατρο!!!

Και φυσικά κάναμε εκλογές, γιατί αποφασίσαμε ότι η ομάδα μας θα είναι πάντα φίλη με την κυρία Δημοκρατία!!!
