Η πρώτη μας εξόρμηση!!!
Την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022 είχαμε τη χαρά να επισκεφτούμε το οινοποιείο του κ.Γιδιάρη στο Χαϊκάλι.
Μάθαμε πάρα πολλά πράγματα για το πώς φτιάχνεται το κράσι, πώς τρυγάμε, είδαμε πολύ παλιά βαρέλια και πατητήρια, παρατηρήσαμε και τα καινούρια μηχανήματα.
Δεν κάναμε όμως μόνο αυτά!!!
“Δουλέψαμε” και πολύ σκληρά!!!
Τρυγήσαμε σταφύλια, τα πατήσαμε, μυρίσαμε το μούστο και εμφιαλώσαμε το κρασί.
Τώρα είμαστε ελεύθεροι να παίξουμε και να τσιμπήσουμε κάτι!!!
Σίγουρα μας αξίζει να κεραστούμε από τα κρουασανάκια και το χυμό που μας πρόσφερε η κ.Ιωάννα!!!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κ.Σωτήρη Γιδιάρη και την κ.Ιωάννα ( ο μπαμπάς και η μαμά της Δεσποινούλας μας) για τη φιλοξενία!!!























































