Η ΚΟΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ Ή ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΗΝ ΚΟΤΑ

 Με αφορμή των εορτασμό του Πάσχα και το έθιμο των βαμμένων κόκκινων αυγών αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τι άλλο … με το αυγό!!!

 Αρχικά  διαβάσαμε το παραμύθι με τίτλο “Το κοτοπουλάκι μου”, των συγγραφέων Ζεραλντίν Έλσνερ και Εύα Θάρλετ. Το παραμύθι εξηγεί με πολύ ωραίο τρόπο πως η κότα γεννάει το αυγό και όλη την διαδικασία που ακολουθείτε μέχρι να γίνει το κλωσόπουλο.

ΠΑΡΑΜΥΘΙ

 Στη συνέχεια αποφασίσαμε να κάνουμε κάποια πειράματα με το αυγό.

 Πείραμα πρώτοΠως μπορώ να κάνω ένα αυγό να χοροπηδάει σαν μπαλάκι!

Για το πείραμα χρησιμοποιήσαμε ένα αυγό άβραστο, ένα ποτήρι και ξίδι. Προσθέσαμε το ξίδι στο ποτήρι και έπειτα βάλαμε μέσα το αυγό.

3

Από το πρώτο πεντάλεπτο παρατηρήσαμε ότι άρχισαν να βγαίνουν μικρές φυσαλίδες από το τσόφλι του αυγού.  Τα παιδιά έκαναν διάφορες υποθέσεις για το τι μπορεί να συμβεί. Χαρακτηριστικά είπαν:

  • Θα βγει ένα κοτοπουλάκι
  • Θα χαλάσει το αυγό
  • Θα ψηθεί το αυγό
  • Θα βράσει το αυγό
  • Θα σπάσει το αυγό

Έμενε να περιμένουμε να έρθει η κατάλληλη στιγμή για να δούμε τι θα συμβεί. Αφήσαμε το αυγό μια βδομάδα μέσα στο ξύδι.  Όταν το βγάλαμε από το ποτήρι παρατηρήσαμε ότι το τσόφλι ήταν πολύ μαλακό και αν κοιτούσαμε προσεκτικά μπορούσαμε να δούμε το κρόκο να κινείτε μέσα στο αυγό όταν το κουνούσαμε.

Και είχε έρθει η ώρα να δούμε να χοροπηδάει το αυγό …

  Το ξίδι το οποίο είναι οξύ διέλυσε το τσόφλι του αυγού και έκανε το αυγό μας μαλακό και λαστιχένιο!

Πείραμα δεύτερο: Επιπλέει ή βυθίζεται;

Για το πείραμα  χρησιμοποιήσαμε ένα αυγό άβραστο, νερό και αλάτι.  Γεμίσαμε δυο ποτήρια με νερό. Στο ένα ποτήρι βάλαμε αλάτι και ανακατέψαμε καλά μέχρι να διαλυθεί. Βάλαμε το αυγό αρχικά στο ποτήρι με το σκέτο νερό και παρατηρήσαμε ότι το αυγό βυθίστηκε στον πάτο. Στη συνέχεια το βγάλαμε και τοποθετήσαμε το αυγό στο ποτήρι με το αλατισμένο νερό. Παρατηρήσαμε ότι το αυγό επέπλεε. Εξήγησα στα παιδιά ότι η πυκνότητα στο ποτήρι με το αλατόνερο είναι μεγαλύτερη για αυτό και προκαλείται άνωση (μια δύναμη που ωθεί το αυγό μας προς τα επάνω). Για να κατανοήσουν καλύτερα το πείραμα, τους εξήγησα ότι αυτή η δύναμη, η άνωση είναι αυτή που μας βοηθάει να κολυμπάμε στη θάλασσα, της οποίας το νερό περιέχει αλάτι.

Πείραμα τρίτο: Πώς ξεχωρίζουμε ένα βρασμένο από ένα άβραστο αυγό;

Για το πείραμα χρησιμοποιήσαμε ένα βρασμένο και ένα άβραστο αυγό. Περιστρέψαμε τα δύο αυγά πάνω στο τραπέζι. Παρατηρήσαμε ότι το άβραστο αυγό δύσκολα περιστρέφεται ενώ όταν περιστρέψαμε το βρασμένο αυγό, αυτό έκανε εύκολες και πιο γρήγορες περιστροφές. Εξήγησα στα παιδιά ότι αυτό συμβαίνει γιατί το βρασμένο αυγό είναι στερεό ,σχετικά ομοιογενές ,και έτσι περιστρέφεται πιο εύκολα από το άβραστο αβγό που είναι υγρό στο εσωτερικό του.

Και αφού πλέον είχαμε μάθει τόσα πολλά για τα αυγά … ήρθε η ώρα να βάψουμε τα αυγά για το πασχαλινό καλάθι. Χρησιμοποιήσαμε χαρτί γκοφρέ, φίλτρα  του καφέ και αλουμινόχαρτο.

Έπειτα  κάναμε παζλ ένα αυγό πασχαλινό. Αφού το ζωγραφίσαμε, το κόψαμε,  το συναρμολογήσαμε και το κολλήσαμε σε ένα χαρτί.

 Φυσικά δεν έλειψαν και τα παιχνίδια.

 Βρήκαμε τα όμοια αυγά …

 Βρήκαμε το άλλο μισό …

… και παίξαμε το παιχνίδι του κρυμμένου πασχαλινού αυγού…

Τελικά … ” Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα”;

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 Σήμερα επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας, κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καστοριάς, με δύο πυροσβέστες, την κυρία Βάγια και τον κύριο Δημήτρη και ένα πυροσβεστικό όχημα.

 Αρχικά έδειξαν μια παρουσίαση στους μαθητές με πολλές χρήσιμες πληροφορίες, σχετικά με τη φωτιά, τους κινδύνους αλλά και τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση που βρεθούμε κάπου, όπου έχει πάρει φωτιά. Επίσης μας μίλησαν για τους απεγκλωβισμούς ατόμων και την βοήθεια που προσφέρουν.

IMG 20240419 114424

 Στη συνέχεια παρουσίασαν τις στολές του, την χρησιμότητά τους, τα εξαρτήματα που πρέπει να έχει κάθε πυροσβέστης (κράνος, γουοκι-τοκι, γάντια, φακό) και φυσικά οι μικροί μας μαθητές φόρεσαν όλοι το κράνος τους για λίγο…

Έπειτα βγήκαμε όλοι έξω για να μας δείξουν το πυροσβεστικό όχημα. Μας δείξανε την μάνικα και πως λειτουργεί, τα εξαρτήματα και τα εργαλεία που έχει κάθε πυροσβεστικό όχημα και είναι απαραίτητα για την κατάσβεση ή τον απεγκλωβισμό ατόμων. Φυσικά έβαλαν να ακούσουμε την σειρήνα του οχήματος και να δούμε πως αναβοσβήνει ο φάρος.

 Οι μικροί μας μαθητές εξέφρασαν την επιθυμία να ρίξουν και αυτοί με την μάνικα νερό και να γίνουν για λίγο … μικροί πυροσβέστες.

Φυσικά δεν τους χάλασαν το χατίρι και ……απολαύστε τους!

 Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία για τους μικρούς μας μαθητές, όπου έμαθαν πολλά πράγματα αλλά  ήρθαν και σε επαφή με το δύσκολο επάγγελμα του πυροσβέστη.

 Ευχαριστούμε πολύ κυρία Βάγια και κύριε Δημήτρη!

IMG 20240419 120350

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΕΝΤΡΟΥ ΙΣΤΟΡΙΩΝ – TREE OF STORIES

 Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος  eTwinning, με τίτλο “TREE OF STORIES”,  διαβάσαμε τρεις ιστορίες – παραμύθια, “Μια κάμπια πολύ πεινασμένη”, “Μια γιαγιά έφαγε μια μύγα παχιά”, “Μια σκούπα μα τι σκούπα”. Πραγματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες και για τα τρία παραμύθια.

 Καθώς το πρόγραμμα φτάνει στο τέλος του, ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε το “Δέντρο των ιστοριών”.

 Αρχικά τα παιδιά αποφάσισαν ποιο παραμύθι τους άρεσε περισσότερο και το ζωγράφισαν σε ένα φύλλο.

Στη συνέχεια έκοψαν το φύλλο.

Τέλος αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τα φύλλα με τις ζωγραφιές μας, στο φυτό που έχουμε στο νηπιαγωγείο μας…

Και να … δημιουργήσαμε το δικό μας … “TREE OF STORIES” 

 Πραγματικά ήταν ένα έργο που μας εντυπωσίασε, μας άρεσε πολύ και διασκεδάσαμε πολύ!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΚΕΤΑΣ ΔΑΣΟΥΣ

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος “Δάσος, πηγή ζωής”, παράλληλα με τα εργαστήρια δεξιοτήτων και αξιοποιώντας τις γνώσεις που απέκτησαν τα παιδιά με τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε μέχρι σήμερα, προχωρήσαμε στη δημιουργία μιας μικρογραφίας δάσους στην τάξη μας.

Ξεκινήσαμε με τη βάση που τα παιδιά αποφάσισαν να είναι πράσινη.

111

Προσθέσαμε ένα ποτάμι και μια λίμνη.

222

Φτιάξαμε δέντρα με ανακυκλώσιμα και άχρηστα υλικά.

333

Προσθέσαμε υλικά από τη φύση που συλλέξαμε κατά την επίσκεψή μας στο δάσος…

444

φασόλια για πέτρες…

φασολια

ζωάκια και λουλούδια από πλαστελίνη και μικρά παιχνίδια.

Η μακέτα μας έτοιμη! Ελπίζουμε να σας αρέσει!

555

 

ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ – ΠΕΡΠΑΤΩ ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος “Δάσος, πηγή ζωής” και καθώς το πρόγραμμα μας οδεύει σιγά σιγά προς το τέλος του, δημιουργήσαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι. Αρχικά έγινε συζήτηση στην ολομέλεια, αν τα παιδιά έχουν επιτραπέζια παιχνίδια στο σπίτι τους και τι χρειάζεται για να παίξουμε.  Ακολούθησαν ιδέες για το πως θα δημιουργήσουμε το δικό μας επιτραπέζιο και τι θα πρέπει να φτιάξουμε. Έτσι καταλήξαμε ότι πρέπει να δημιουργήσουμε μια πίστα – επιτραπέζιο και αποφασίσαμε τι θα περιέχει αυτή. Θέσαμε τους κανόνες του παιχνιδιού έπειτα από συζήτηση για να καταλήξουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Επίσης χρειαζόμαστε πιόνια. Οι ιδέες ήταν πολλές, για το λόγο αυτό ακολουθήσε ψηφοφορία για να καταλήξουμε. Αποφασίσαμε ότι θα έχουμε τρία πιόνια, ένα λαγό, μια αρκούδα και ένα πουλί.

Και έτσι ήρθε η ώρα της υλοποίησης. Χωριστήκαμε σε ομάδες και η πρώτη ομάδα ανέλαβε να φτιάξει τα πιόνια,  η δεύτερη τα στοιχεία που θα περιέχει ο “περίπατος” μας στο δάσος και η τρίτη να ζωγραφίσει την πίστα – επιτραπέζιο.

 

Ετοιμάζουμε τα πιόνια μας!

 

Ζωγραφίζουμε το επιτραπέζιο μας!

 

Το τελικό αποτέλεσμα!

 

Και … ήρθε η ώρα να παίξουμε!!!

Απολαύσαμε πραγματικά πάρα πολύ το παιχνίδι αλλά και όλη τη διαδικασία!!!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΑΣΟΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ

  Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στο νηπιαγωγείο μας φέτος επεξεργαζόμαστε το θέμα “Δάσος, πηγή ζωής” και έχουμε ενταχθεί σε δίκτυο για το δάσος, σε συνεργασία με την Ελληνικά Εταιρία Προστασίας της Φύσης.
 Σήμερα είχαμε με την χαρά να επισκεφτεί το νηπιαγωγείο μας η κ. Αθανασία Λεζίμη, δασολόγος της Δ/νσης Δασών Καστοριάς.
 Η κ. Αθανασία έδειξε στους μαθητές μια παρουσίαση για τα δάση, τα δέντρα, τα φυτά, τα ζώα αλλά και τα οφέλη των δασών για τον άνθρωπο. Εξήγησε στους μαθητές ότι το δάσος είναι ένα ολόκληρο οικοσύστημα που αποτελείτε όχι μόνο από τα δέντρα αλλά και την χλωρίδα και την πανίδα που το περιβάλει και όλα αυτά αλληλοεπιδρούν και αλληλεξαρτώνται μεταξύ τους.

Στη συνέχεια όλοι μαζί, μαθητές, δασολόγοι και εκπαιδευτικοί επισκεφτήκαμε έναν κοντινό χώρο στο νηπιαγωγείο μας, στην άκρη του δάσους για να φυτέψουμε δεντράκια που μας χάρισε η Δ/νση Δασών Καστοριάς.

IMG 20240408 111741 1

Χρησιμοποιήσαμε τα φτυαράκια και τα ποτιστήρια του νηπιαγωγείο και γίναμε και εμείς μικροί δασολόγοι.

IMG 20240408 124052

Φυσικά οι μικροί μαθητές μας δεν παρέλειψαν να εξερευνήσουν τον χώρο και να κάνουν τις δικές τους ανακαλύψεις… πάνω στο δεντράκι που θα φυτεύαμε, κάτω από τις πέτρες, στα χόρτα και στο χώμα.

Ανακαλύψανε ένα σαλιγκαράκι πάνω στο δεντράκι, μια μυρμηγκοφωλιά στο χώμα, σκουληκάκια και μια φωλιά σκαθαριών κάτω από μια πέτρα. Η χαρά τους ήταν τεράστια!!!

IMG 20240408 124026 2

Τέλος η κυρία Αθανασία χάρισε σε όλους τους μαθητές, ένα βραβείο για την προσπάθεια τους και υποσχεθήκαμε ότι θα ποτίζουμε και θα φροντίζουμε τα δεντράκια που φυτέψαμε!

ΒΡΑΒΕΙΟ

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Αθανασία Λεζίμη και την Δ/νση δασών Καστοριάς που ανταποκρίθηκε στο αίτημα μας και πραγματοποιήσαμε αυτή την πολύ ωραία, ενδιαφέρουσα αλλά και σημαντική δράση για το περιβάλλον μας αλλά και για την ανάπτυξη υπεύθυνων πολιτών!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

 Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια γιορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία και τη  φιλαναγνωσία.

Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε τη σημερινή μέρα με το καλύτερο δυνατό τρόπο. Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε την συγγραφέα παιδικών βιβλίων και θεατρικών παραστάσεων Αναστασία Λιάπη, η οποία μας γνώρισε την ηρωίδα του παραμυθιού της, την κυρία Σκιάχτρω, με ένα εξαιρετικό τρόπο. Στη συνέχεια μας αφηγήθηκε το παραμύθι της, που έχει τίτλο “Η ιστορία της κυρίας Σκιάχτρω”.

Οι μαθητές μας ενθουσιάστηκαν με την ιστορία καθώς και με τον τρόπο παρουσίασης της ηρωίδας του βιβλίου από την κυρία Αναστασία.

Στην συνέχεια με ένα πολύ ευρηματικό και έξυπνο τρόπο οι μαθητές κατασκεύασαν τα δικά τους σκιάχτρα.  Έπρεπε μέσα από τρία διαφορετικά  φακελάκια να διαλέξουν τυχαία ένα κεφάλι, ένα σώμα και ένα καπέλο. Τα κολλήσαμε σε ένα ξυλάκι από σουβλάκι και το κάθε παιδί έδωσε ένα όνομα στο δικό του αστείο και περίεργο σκιάχτρο.

IMG 20240402 134213

 Τέλος αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τα σκιάχτρα μας στις φασολιές που είχαμε φυτέψει, με τους σπόρου που μας είχε χαρίσει ο κύριος Γιώργος (γεωπόνος) κατά την επίσκεψή του στο νηπιαγωγείο μας, για να μην μας τις  … φάνε τα πουλιά!

IMG 20240402 110828

 

Ήταν ένα υπέροχο “ταξίδι” στη φαντασία και ευχαριστούμε πολύ την κυρία Αναστασία Λιάπη για αυτό!

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ κ. ΧΡΗΣΤΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ

 Σήμερα είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας τον κ. Χρήστο Κυριακίδη, ο οποίος κατάγεται από την Δράμα, έχει σπουδάσει φυσικός και έχει δικό του κανάλι στο youtube, στο οποίο φυσικά παρουσιάζει πειράματα.

  Με απλά πειράματα και με απλά υλικά έκανε τους μικρούς μας μαθητές να κατενθουσιαστούν και να “ταξιδέψουν” στον κόσμο της Φυσικής Επιστήμης.

 Ο κ. Χρήστος πραγματοποίησε και άλλα πολλά πειράματα, με μπαλόνια, με ρύζι, με νερό, με κερί ρεσώ….

 Οι μαθητές κατενθουσιάστηκαν και φυσικά… πραγματοποιήσαν όλοι όποιο πείραμα ήθελαν!

Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία για τους μαθητές μας αλλά και για εμάς!

Σας ευχαριστούμε πολύ κ. Χρήστο!

21 ΜΑΡΤΙΟΥ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΑΣΩΝ

Η Παγκόσμια Ημέρα Δασών εορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου, εδώ και 47 χρόνια (1971) από όταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) επέλεξε την πρώτη ημέρα της άνοιξης, η οποία συμπίπτει και με την έναρξη της εαρινής ισημερίας, ως «Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας».

Το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε κάποιες δράσεις για την ευσθητοποίηση των μαθητών και της κοινωνίας.

Αρχικά χτες καλέσαμε στο νηπιαγωγείο τους γονείς των μαθητών μας και πραγματοποιήσαμε ένα δημιουργικό εργαστήρι. Κατασκευάσαμε αφίσες με τα μηνύματα μας, φτιάξαμε καπελάκια με δεντράκια και παλαμο – δεντράκια.

  Σήμερα 21η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Δασών μαζί με τους μαθητές του νηπιαγωγείου και τους γονείς τους  επισκεφτήκαμε το 6ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς για να μεταδώσουμε το μήνυμα μας για την προστασία των δασών στους μαθητές των τριών πρώτων τάξεων.

“Το δάσος αγαπώ και το προσέχω εγώ!” 

“Το δάσος προσέχω,  καλή ζωή να έχω!”

 Τέλος οι μικροί μας μαθητές χάρισαν στου μαθητές του Δημοτικού Σχολείου από ένα παλαμο – δεντράκι, επισημαίνοντας τη σημασία των δέντρων και των δασών στη ζωή μας!

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Η 6η  Μαρτίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Σχολικού Εκφοβισμού με σκοπό την ενημέρωση και δράση απέναντι στα περιστατικά συστηματικής και επαναλαμβανόμενης βίας, η οποία έχει πολλές μορφές: σωματική, λεκτική, ψυχολογική, κοινωνική και διαδικτυακή.

Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν διάφορες δράσεις σχετικά με το θέμα.

Αρχικά διαβάσαμε το παραμύθι “Η μέρα που έγινα και εγώ λύκος”, των A. Javaux και Α. Masson, από τις εκδόσεις Δεσύλλας.

Κατά την ανάγνωση του παραμυθιού τέθηκαν κάποια ερωτήματα στα παιδιά, όπως…

Πως ένοιωθε άραγε η Σαρλότ;

(απαντήσεις παιδιών)

  • Άσχημα
  • Δεν ήθελε να παίξει με τέτοιες φίλες
  • Ένοιωθε άρρωστη, γιατί την ενοχλούσε η άσχημη συμπεριφορά της φίλης της
  • Δεν ήθελε να πάει στο σχολείο
  • Στεναχωριόταν
  • Έκλαιγε
  • Φοβόταν

Τι έπρεπε να κάνει λοιπόν η Σαρλότ για όλα αυτά;

(απαντήσεις παιδιών)

  • Να γίνει και αυτή ”λύκος”
  • Να μην την έχει άλλο φίλη την Άγκνες
  • Να βρει άλλους φίλους για να παίξει
  • Να το πει στη κυρία της
  • Να το πει στους γονείς της
  • Να πει στην Άγκνες να μην την ενοχλεί

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε τα εξής βίντεο, για να βοηθήσουμε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα την έννοια του εκφοβισμού.

Ακολούθησε συζήτηση και καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα:

  • Δεν πρέπει να πηγαίνουμε κοντά σε φίλους που μας κάνουνε κακό και μας στεναχωρούνε
  • Δεν μιλάμε άσχημα στους άλλους
  • Μιλάμε ευγενικά
  • Σεβόμαστε τους άλλους
  • Κάνουμε τους φίλους μας χαρούμενους
  • Κάνουμε και τα χατίρια των άλλων, δεν κάνουμε μόνο ότι μας αρέσει εμάς
  • Δεν χτυπάμε και δεν σπρώχνουμε
  • Αν κάποιος μας ενοχλεί το λέμε στην κυρία ή στους γονείς μας

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην δράση του “ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ”, με σύνθημα “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”.

Το τμήμα 1 έκανε το σύνθημα με καπάκια από μπουκάλι και το τμήμα 2 με υφάσματα  (μπορείτε να δείτε το σύνθημα σε βίντεο που θα ακολουθήσει)
ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤΜΗΜΑ 1ο

Έπειτα από όλα αυτά,  στόχος μας ήταν η ενδυνάμωση της ομάδας και η δημιουργία θετικού κλίματος μεταξύ των παιδιών, κάτι άλλωστε που έχει γίνει από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Για τον λόγο αυτό παίξαμε κάποια παιχνίδια με τα παιδιά…

Δείτε…

Τμήμα 1ο

 Τμήμα 2ο